- Klaas31 mei 2018 om 11:21
Hallo,
Ik ben een jongen van 20 en heb het volgende probleem.
Ik wordt elke ochtend wakker met donkere kringen onder mijn ogen, maar ben over het algemeen gewoon fit. Ik zie er daarom niet fit uit maar weet niet waar het door komt. In de ochtend is het heel erg en later in de ochtend wordt het iets minder.
Zalf heb ik al geprobeerd maar dat helpt niks.
Heeft er iemand ervaring of tips?
Groeten, Kees
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 mei 2018 om 11:23Hoeveel uur slaap je gemiddeld? Drink je voldoende water? Wat doe je zoal de laatste 2 uur voordat je gaat slapen?
ReagerenKlaas31 mei 2018 om 11:29Slaap gemiddeld 8 uur en in het weekend 9 ongeveer. Ik drink op mijn werk zeker 2 liter water per dag. Savonds game ik en kijk ik filmpjes op mijn mobiel.
ReagerenJohn (moderator)
31 mei 2018 om 11:35Het gamen en filmpjes kijken op je mobiel, zorgt dus wel voor vermoeide ogen. Dat kan de oorzaak zijn…
ReagerenKlaas31 mei 2018 om 12:34Ik ga maar eens stoppen met gamen en iets anders verzinnen dan. Als het niet helpt hoort u het wel.
Bedankt voor uw reactie
ReagerenKlaas5 juni 2018 om 08:35Ben inmiddels al een dag of 5 gestopt met gamen maar er is geen verbetering. Ik kan mij herinneren dat mij ooit verteld is dat ik huisstofmijt allergie heb. Kan het daar niet aan liggen, omdat ik sochtends zwarte kringen + rode ogen heb. Misschien door mijn bed?
ReagerenJohn (moderator)
5 juni 2018 om 08:39Het kan echt wel even duren voordat die kringen weg zijn.
Reageren