Zoeken Vraag het forum

verhoogd hartslag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • johan

hallo mijn naam is johan ik heb een tijd last gehad van paniek aanvallen ik dacht eerst dat het mijn hart was echografie en hart filmpje gehad alles was goed nou zit ik nog met het probleem dat wanneer ik een tijd op de bank gelegen heb of lang stil zit en daarna in beweging kom om bijvoorbeeld iets te pakken stijgt mijn hartslag behoorlijk maar naar mate ik langer dus beweeg daalt mijn hartslag weer maar als ik weer dus even stil zit krijg ik het weer ik denk zelf dat ik onbewust hyperventileer in rust en dat wanneer ik opsta mijn hart die extra lucht kwijt wil met een verhoogd hartslag verder heb ik ook last van brandend maagzuur en boeren en ook zweet ik snel en heb ik het heel snel warm die heel erg opluchten na het laten van die boeren ik hoop echt dat iemand mij hiermee kan helpen want ik weet niet hoe ik dit aan moet pakken ik ben overigens 16 jaar oud

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het zou heel goed door hyperventilatie veroorzaakt kunnen worden. GA naar een fysiotherapeut voor ademhalingsoefeningen

Reageren
Reageer op: verhoogd hartslag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.