- Anne11 februari 2018 om 17:53
Ik heb als best lang last van opgezwollen oogleden als ik wakker word. Dit is best raar aangezien ik nog maar 13 ben. Ik slaap wel gewoon goed meestal 8 à 9 uur per nacht. Als ik wakker word zijn mijn oogleden helemaal dicht geplakt en komt er vocht uit mijn oog. Meestal gaat de zwelling weer weg in de middag. Ik ben niet allergies voor iets , tenminste niet dat ik weet.
1 reactieReagerenbente7 januari 2019 om 08:25Hi Ik heb dit ook. ben 30 en heb altijd wel beetje gezwollen ogen gehad als ik wakker werd maar het afgelopen jaar is dit echt extreem geworden. Het ziet er echt monsterlijk uit en trekt echt pas eind van de dag helemaal weer beetje bij. Ik ben ook getest op allergieen, heb alle cremes en tips al geprobeerd. Op rug slapen, minder zout eten etc.. maar geen beter resultaat. Heb echt al vanaf mijn 14de contactlenzen maar ook wanneer ik de hele dag een bril gedragen heb, heb ik de volgende dag wederom dikke ogen. Zou het kunnen dat er teveel ooglidvel hangt waardoor dit juist kan ontstaan?Maar het is wel raar dat dat dan snachts zo vol loopt met vocht. Ben echt beetje hopeloos en merk dat ik bijna niet meer de deur uit durf sochtends. Wat moet ik hier in godensnaam nog aan doen?
ReagerenBijlagen: