Zoeken Vraag het forum

Lui oog.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mark

Hallo,

Ik ben 14 jaar en heb al sinds mijn geboorte last van een lui oog. Ik heb plakkers op mijn andere oog gehad om het rechteroog te stimuleren, volgens de arts heeft dit een beetje geholpen. Normaal staan mijn ogen niet scheef en lijkt het dus of ze allebei normaal zijn maar zodra ik moe ben of ergens te lang op focus draait mijn rechter oog naar buiten en dat blijft aanhouden tot dat ik ergens anders naar kijk met beide ogen. Ik vind dit erg vervelend worden en vind het ook niet gemakkelijk om mensen recht in hun ogen aan te kijken. Mijn vraag is of ik een operatie aan zou kunnen gaan op mijn leeftijd waarin het mogelijk is om dit oog recht te krijgen en te houden. Alvast bedankt voor antwoord

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Een operatie op jouw leeftijd zou geen probleem zijn als het tenminste operatief te verhelpen is. Maar dat is een vraag die je aan de oogarts moet stellen

Reageren
    Mark

Bedankt Tandor

Reageren
Reageer op: Lui oog.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.