- C30 september 2017 om 06:40
Hallo, ik heb een vraag waar ik mee zit, 12 augustus een hele Zware misshandeling na gegaan ben met spoed na het VU ziekenhuis gebracht, had heel veel vuisten tegen mijn linker gezicht gehad en ben ook met een ijzer voorwerp geslagen, op mijn oog neus en op mijn slaap, ik moest in mijn wenkbrauw gehecht worden 3 a 4 hechtingen en mijn neus bleef constant bloeden. Hele linker kant van mijn gezicht was dik en in mijn oog zat heel veel bloed, dat ik letterlijk alles rood zag na paar minuten was mijn oog helemaal dicht kreeg hem niet meer open. Het is nu bijna 3 maanden verder en ik heb nog steeds last van dubbel zien zware hoofdpijn, en nog veel pijn en geen gevoel in me gezicht (linker kant) ook waar ik gehecht ben is nog heel erg dik. heb ook af en toe dat mijn gezicht weer wat dikker word, dader zit ook all inmiddels 3 maanden vast tot zitting. Was aangevallen door een onbekend persoon in mijn huis probeerde mij te verkrachten en te vermoorden. Ben 2 dagen na de misshandeling na mijn huisarts gegaan en die schrok van wat er was gebeurd, heb volgends hem een hersenschudding opgelopen en obritafactuur en stuurde me met spoed direct terug na het VU. Bij het vu zeiden ze niet heel veel alleen alles moet nog “herstellen” we zijn nu 3 maanden verder heb er nog steeds veel last van, ben na mijn huisarts gegaan die vond het raar dat alles nog niet is genezen en dat het VU niet veel deed. Is obritafactuur iets wat blijvend is ? En is het mogelijk om na mijn eigen ziekenhuis te gaan waar ik ingeschreven ben?, want werd zomaar na het VU gebracht met de ambulances, en die doen niet veel. Toen ik daar aankwam hebben ze me alleen gehecht en toen mocht ik weer na huis? Ze hebben me niet eens onderzocht niks..
1 reactieReagerenJohn (moderator)
30 september 2017 om 09:06Over fractuur kan ik zo helaas niet veel zeggen..maar je kunt zeker naar je eigen ziekenhuis gaan. Laat je verwijzen door je huisarts
Reageren