- – Anoniem2 november 2016 om 21:39
Hallo,
Ik ben een meisje van 17.
En toen ik in de spiegel keek merkte in dat mijn oogwit niet echt wit leek. Vervolgens heb ik een lampje gepakt en toen ik dit in mijn ogen scheen zag ik dat ik een lichte gelige gloed heb op mijn oogwit.Het is zonder lampje niet heel goed te zien en met lampje zie je het, het best wanneer ik mijn oogleden omhoog doe of mijn ogen naar beneden/boven rol.
Is dit normaal?
Of zou dit kunnen wijzen op een lichte vorm van geelzucht en is het dus geadviseerd om (zo snel mogelijk) een bezoekje aan de huisarts te brengen?Ik ben de laatste tijd o.a. ook erg gauw moe. Wanneer ik terug kom van een dag stage (dagbesteding, ouderenzorg). Dan ben ik echt moe, als in het liefst wil ik gaan liggen. Het kost mij dan ook veel moeite om nog iets voor bv. school te doen.
Alvast heel erg bedankt!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 november 2016 om 21:57Dat hoeft niet perse geelzucht te zijn. Ga wel met de klachten naar de huisarts en laat een bloedonderzoek doen
Reageren– Anoniem2 november 2016 om 22:37Na nog wat meer gekeken te hebben zie ik nu ook dat de onderkant van mijn oogleden ook gelig van kleur zijn (beide ogen, en dan oogleden en onderste oogleden). Beetje lastig uitleggen.
Morgen gelijk maar even de huisarts bellen. Dit lijkt me toch niet echt de bedoeling…
Reageren