gezocht lotgenoten met dubbel J katheter

update,

inmiddels heb ik nu 10 dagen de JJ, waar ik tot aan vanochtend uiterst positief was over de jj (zie vorige post) is het nu 1 groot drama geworden. Bloed plassen, misselijk, lijkbleek, niet goed rechtop kunnen staan. Alsof er een elastiek in me zit die me weer gebocheld laat lopen. 1 groot drama.

nog 6 nachten en hij mag eruit. Ook al zie ik tegen die ingreep extreem op: ik kan niet wachten.

tot die tijd slik ik 4g para per dag en 30mg oxycodon. Niet dat t iets aan de pijn doet, maar neem aan dat t anders nog erger is.

Reactie

Nou hij is eruit hoor. 12 dagen na de upj operatie heb ik hem eruit laten halen. Normaal wordt 21 dagen aangehouden, maar de JJ deed zoveel pijn dat ze hm nu al hebben gehaald.

uiteraard wilde ik zeker weten dat de wond goed was genezen voordat de JJ eruit ging, de chirurg vond t echter geen probleem.

ik hoop t dan maar.

hopelijk meld ik me nooit meer op dot forum, en hopelijk hebben jullie iets aan mijn verhaal gehad. Sterkte allemaal.

Reactie

Eerst voorzichtige diagnose ontstoken appendix. Op de eerste hulp "RDG Delft" verstopping  rechter nier door niersteen in bovenste gedeelte urineweg. Aangezien de nier lekte met spoed J J ketheter geplaatst. Heb hier 4 weken mee gelopen. Afwisselend irritant en geen last. Irritant omdat de katheter in de blaas veroorzaakt  dat je aandrang krijgt op te plassen. Die aandrang werd na een paar weken iets frequenter. Hiervoor zijn pillen maar die kunnen veroorzaken dat er constipatie ontstaat. En aangezien persen zoveel mogelijk moet worden voorkomen deze niet genomen. Verder geeft de blaas afstotings stuwing waardoor de nier waarin de katheter is geplaatst tijdens het plassen gevoelig aanvoelt. Het is allemaal een beetje ongemakkelijk maar heel goed mee te leven. Niersteen is afgelopen week verwijderd en ik voel me weer prima.

Reactie

Hier al van voor kerst en dubbele j omdat ik een grote niersteen had en alles zwaar ontstoken was . Nu heb ik heel veel last van de dubbele j constant plassen voor een paar druppels kan bijna niet gwn zitten of stappen al men spieren doen pijn door dz verkramping van de pijn van dat ding . Deze week afspraak bij uroloog maandag bij huisdokter om eventueel het een tandje bij te kunnen geven wand wil het er echt wel uit nu heb 3 kinderen en kan als moeder niets . Alles hinderd mij. Hopelijk wil hij hem er uithalen aangezien ik een maand geleden bij de vergruizing zzn bloeding hzb gehad willen ze eerst weten of ik een stollings probleem heb omdat ik toch wel 3 dagen intensieve heb gelegen . Maar heb er meer dan genoeg van er uit moet dat ding wil terug kunnen slapen en voor men kinderen zorgen

Reactie
Reageer op: gezocht lotgenoten met dubbel J katheter
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief