- Anoniem5 oktober 2014 om 21:12
Ik voelde met mijn tong bobbeltjes op de binnenkant van mijn lip, en toen ik keek zag ik kleine, witgele bobbeltjes of blaasjes. Ze begonnen klein aan de binnenkant van mijn mondhoek, en vormen nu een cluster en verspreiden zich naar het midden en meer naar de buitenkant van mijn lip. Ik heb er geen hinder van verder. De dokter dacht aan Perlech, maar ik heb dat opgezocht en dat is echt wat anders. Ik maak binnenkort weer een afspraak, maar wie weet kom ik alvast meer aan de weet via dit forum. Ik zou het vervelend vinden als het zo erg werd dat het zichtbaar wordt.
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 oktober 2014 om 21:19Perleche is het zeker niet.
Reageren
Het lijkt op een virus infectie. Net zoals een koortslipAnoniem15 september 2017 om 13:08Ik heb allemaal kleine bolletjes in mijn onderlip de een wat groter dan de ander. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
ReagerenJohn (moderator)
15 september 2017 om 17:31Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Als je er last van hebt, ga dan naar de huisarts en laat ernaar kijken.
ReagerenAnoniem4 maart 2018 om 22:00Is het normaal om allemaal bolletjes aan de binnenkant van je onderlip te hebben kan ze namelijk voelen met mijn tong? Kunnen dit speekselkliertjes zijn
ReagerenJohn (moderator)
4 maart 2018 om 22:02Dat zijn geen speekselkliertjes maar kunnen wel talgkliertjes zijn.
ReagerenAnoniem4 maart 2018 om 22:07Oke ik kan ze ook bewegen is dat normaal?
ReagerenJohn (moderator)
4 maart 2018 om 22:08Dat zou kunnen. Als je er last van hebt, ga dan even naar de huisarts n laat ernaar kijken
Reageren