- Anoniemm2 juni 2018 om 22:14
ik merk dat ik een paar puistjes achtig kleine bultjes op me onderlip heb in de binnenkant ze zijn gewoon zelfde kleur als me lip je ziet het niet maar ik voel het en eentje brand wel wat kan dit zijn ?
11 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 juni 2018 om 22:59Misschien een opkomende koortslip…
ReagerenAnoniemm2 juni 2018 om 23:44Ik had 3 weken geleden sex met een vrouw gehad voor het eerst kan het daarmee te maken hebben?
ReagerenJohn (moderator)
2 juni 2018 om 23:47Dat zou kunnen…
ReagerenAnoniemm3 juni 2018 om 00:02dus het zou een soa kunnen zijn ?? Wat voor een soa kan het zijn dan ik zie nu gewoon een witte puntje erin het lijkt echt op een mini puistje maar ik maak me wel druk om soas wat denk je dat ik kan hebben dan?
ReagerenAnoniemm3 juni 2018 om 00:10ik ben echt bang voor hiv ik heb geen koorts geen diarree en die klachten wat ik lees van hiv maar nu ik dit zie op me lip begin ik weer bang te worden dat ik hiv zou kunnen hebben word er echt gek van!
ReagerenJohn (moderator)
3 juni 2018 om 00:11als het een soa zou zijn, dan zou het herpes kunnen zijn..
Reageren
Maar het is nog maar de vraag of dat zo is. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijkenJohn (moderator)
3 juni 2018 om 00:14Met HIV heeft dat niks te maken.
Reageren
Als je zo bang bent voor HIV, is het niet zo verstandig (sowieso niet verstandig) om onbeschermde seks te hebben.anoniemm3 juni 2018 om 00:18Ga het ook zeker niet meer doen het was 3 minuten ofzo en enige wat ik aan dacht was als ze maar geen soa heeft ik kan niet eens normaal sex hebben en daarom ga ik het ook niet meer zomaar doen met zomaar een vrouw word er alleen maar gek van.
Reagerenanoniem3 juni 2018 om 00:22Hoef ik me geen zorgen te maken om hiv dan? Het blijft gewoon in me hoofd spoken!! Ik heb liever nooit meer in me leven sex dan mezelf afvragen of ik hiv heb opgelopen.
ReagerenAnoniemm3 juni 2018 om 00:30Kun je herpes ook aan de binnenkant van je lippen krijgen dan? Want branderige plekje is wel in de binnenkant van me onderlip en ik heb vandaag wel gezonnebankt na een lange tijd en daarna merkte ik het ook pas ..
ReagerenJohn (moderator)
3 juni 2018 om 09:42Dat kan ook aan de binnenkant van de lip ontstaan.
Met HIV heeft het in ieder geval niks te maken
Reageren