Zoeken Vraag het forum

Bultjes lip

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniemm

ik merk dat ik een paar puistjes achtig kleine bultjes op me onderlip heb in de binnenkant ze zijn gewoon zelfde kleur als me lip je ziet het niet maar ik voel het en eentje brand wel wat kan dit zijn ?

11 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Misschien een opkomende koortslip…

Reageren
    Anoniemm

Ik had 3 weken geleden sex met een vrouw gehad voor het eerst kan het daarmee te maken hebben?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen…

Reageren
    Anoniemm

dus het zou een soa kunnen zijn ?? Wat voor een soa kan het zijn dan ik zie nu gewoon een witte puntje erin het lijkt echt op een mini puistje maar ik maak me wel druk om soas wat denk je dat ik kan hebben dan?

Reageren
    Anoniemm

ik ben echt bang voor hiv ik heb geen koorts geen diarree en die klachten wat ik lees van hiv maar nu ik dit zie op me lip begin ik weer bang te worden dat ik hiv zou kunnen hebben word er echt gek van!

Reageren
    John (moderator)

als het een soa zou zijn, dan zou het herpes kunnen zijn..
    Maar het is nog maar de vraag of dat zo is. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    John (moderator)

Met HIV heeft dat niks te maken.
    Als je zo bang bent voor HIV, is het niet zo verstandig (sowieso niet verstandig) om onbeschermde seks te hebben.

Reageren
    anoniemm

Ga het ook zeker niet meer doen het was 3 minuten ofzo en enige wat ik aan dacht was als ze maar geen soa heeft ik kan niet eens normaal sex hebben en daarom ga ik het ook niet meer zomaar doen met zomaar een vrouw word er alleen maar gek van.

Reageren
    anoniem

Hoef ik me geen zorgen te maken om hiv dan? Het blijft gewoon in me hoofd spoken!! Ik heb liever nooit meer in me leven sex dan mezelf afvragen of ik hiv heb opgelopen.

Reageren
    Anoniemm

Kun je herpes ook aan de binnenkant van je lippen krijgen dan? Want branderige plekje is wel in de binnenkant van me onderlip en ik heb vandaag wel gezonnebankt na een lange tijd en daarna merkte ik het ook pas ..

Reageren
    John (moderator)

Dat kan ook aan de binnenkant van de lip ontstaan.

Met HIV heeft het in ieder geval niks te maken

Reageren
Reageer op: Bultjes lip
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.