Zoeken Vraag het forum

Bultje (onder de huid) op lip

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb een bultje net boven mijn lip en hij voelt hard onder de huid en voelt een beetje als een onderhuidse puist? Ik heb er nu op gedrukt. Heb dit al eens eerder gehad en is zo goed als weg gegaan maar je bleef het soms zien als ik het koud had etc. Nu is het weer terug. Weet iemand wat dit kan zijn?

7 reacties
    Reageren
    lesley

Ben je hier ooit nog ahcter gekomen ik heb er twee op mijn bovenlip die prc zo eruitzien

Reageren
    Sara

Ik dus ook..

Reageren
    Aley

Ik heb dit nu ook en precies een jaar geleden ook..

Reageren
    jaira

ik heb dit ook bij me bovenlip en t voelt alsof iemand op me lip heeft geslagen en voelt t als een buld

Reageren
    Jente

Zelf heb ik dit eerder gehad, toen werd mij op een andere website vertelt dat het door een overschot aan gezichtsproducten kwam. Het leek precies op de foto ‘Anoniem’ stuurde. Ik zit in de 3e klas en heb een gladde huis, gedeeltelijk komt dat door het feit dat ik skincare doe (cleanser, serum, moisturizer enz.). Ik weet niet of jullie crèmepjes gebruiken maar zo zat het bij mij. Het was uit zichzelf overgegaan maar gewoon je gezicht goed en grondig reinigen kan ook helpen. (B.v. eerst water, vervolgens cleanser enz..)

Reageren
    Anne

Ik heb dit ook, er zat eerst een puistje op de rand van m’n lip die heel erg zeer deed (heb verder nooit puistjes). Na een paar weken was dit weg maar had ik op die plaats een hard bultje in m’n lip. Dit zit er nu 2 maanden. Meestal gaan dingen vanzelf weer weg haha, maar ben wel erg benieuwd wat het nou precies is.

Reageren
    Emma

Hoi, ben je hier toevallig achtergekomen? of hoe heeft het zich uiteindelijk voortgezet? ik heb nu namelijk precies hetzelfde zoals op de foto en ik maak me erg zorgen voor koortslip of een andere enge infectie.

Reageren
Reageer op: Bultje (onder de huid) op lip
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.