- Anoniem21 juli 2014 om 23:07
Beste,
Een witte tong is normaal toch? ik poets 2 keer per dag ( weekends soms 1x per dag)
En de tandarts zegt toch dat ik nog maar 1x per jaar heen hoef omdat mijn gebit uitstekend is. Maar dan alsnog heb ik meestal altijd in de avond een witte tong?
niet wit wit maar gewoon wat wit zeg maar. het zit alleen op mijn tong en voor de rest nergens. Soms probeer ik het schoon te poetsen met mijn tandenborstel maar de volgende dag voor ik op bed ga in de avond/nacht is het weer een beetje wittig.is dit voedings afval etc? want wat ik apart vind is dat als ik met mijn tanden tegen de tong in schuur zijn er allemaal van die dingetjes voor en midden op de tong. wat zijn dit?
ik vroeg het me namelijk als een tijdje af. en wat kan ik doen tegen een witte (vieze ?) tong ? is er een middel voor of iets anders? want het zit me een beetje dwars namelijk.
Groeten,
Anoniem 😛
1 reactieReagerenAnoniem21 juli 2014 om 23:07Ow ik zie trouwens dat ik het bij hiv en aids gezet heb dat klopt niet of wel?
Reageren
ik neem aan van niet. maar ik ben via google hier gekomen dus dat zal het wel zijn.