- Anoniem17 september 2025 om 11:38
Ik heb nu al een tijdje last van terugkerende rode bultjes/vlekken aan de binnenkant van mijn lippen. De ene dag zit er een bult aan de bovenkant en de andere dag aan de onderkant. Het verplaatst steeds een beetje. Ik heb echt geen flauw idee wat dit kan zijn. Iemand die dit weet?
Bijlagen:
5 reactiesReageren
Peter (huisarts)
18 september 2025 om 09:48Als het ook wondjes worden kunnen het aften zijn. Of het is een andere infectie die dit veroorzaakt. Ook bij allergische reacties (appel eten bv) zou je uitslag in de mond / lippen kunnen krijgen. Als je hooikoorts hebt is die kans op kontakt allergische reacties extra groot.
ReagerenAnoniem19 september 2025 om 13:13Bedankt voor uw reactie. Ik ben gisteren middag langs mijn huisarts geweest en die zei dat het waarschijnlijk om een soort virus gaat, vermoedelijk veroorzaakt door stress. Verwacht dat het binnen een week vanzelf weggaat. Ik betwijfel dit omdat ik het al 2 weken heb en het steeds erger word.. het verspreid zich nu over mijn gehele lip.
ReagerenBijlagen:
Peter (huisarts)
19 september 2025 om 21:20Je zou een creme of zalf kunnen vragen ter verlichting..
ReagerenAnoniem23 maart 2026 om 01:16Oplossing voor gevonden? Het lijkt erop dat ik dit ook ervaar, maar geen idee wat het is. Mijn lip blijft ook maar vervellen.
ReagerenAnoniem21 april 2026 om 17:00Ik ervaar dit ook, heb jij inmiddels al een oplossing? Geen idee wat het is
Reageren