Hoi allemaal!
Ik heb sinds vanochtend een klein wit plekje op mijn lip. Ik ben erg bezorgd dat dit een kortslip zou kunnen zijn aangezien ik dat een keer eerder heb gehad tien maanden geleden, al leek het hier absoluut niet op. Ook kriebelde de ander van tevoren en deze doet dat helemaal niet en doet ook geen pijn, ik voel er zelfs niks van. Het lijkt een soort pukkeltje bijna, gevuld met pus misschien. In elk geval is hij niet open zoals een aft, maar echt ‘dicht’; met een laagje eroverheen zeg maar.
Ik heb gisterenavond na het stappen mijn tanden niet gepoetst en werd om 05:30 wakker en heb het toen wel gedaan. Toen ik om 09:00 vervolgens weer wakker werd had ik een soort witte ‘draadjes’ op mijn lippen (een soort opgedroogde tandpasta?). Mijn tong was erg vies (al had ik dus mijn tanden gepoetst om 05:30) en ik merkte opeens dat ik dit bultje had.
Zou dit een infectie kunnen zijn, ivm vieze tong ook? Of toch een beginnende koortslip? Of misschien nog iets anders? Ik hoor het graag!
Onwijs bedankt!
Ik zou het zo helaas ook niet kunnen zeggen. Het zou een koortslip kunnen zijn
Bedankt, ik voeg nog even drie foto’s toe die misschien iets duidelijker zijn. Zou het wel een koortslip kunnen zijn als het niet kriebelt en het ook maar één blaasje is?
Onwijs bedankt!
Ik kan niet zeker zeggen of het een koortslip is
Ik weet niet of dit een koortslip maar het brand best wel erg en het doet ook wel pijn! Ik zelf heb nooit een koortslip gehad daarom weet ik het ook niet zeker ik heb er al 2 dagen last van en nu begint ook me lip op te zwellen. Weet iemand of dit een koortslip is. Alvast bedankt!
IK zou het zo helaas niet kunnen zeggen aan de hand van de foto.