- Anoniem18 mei 2015 om 18:10
Ik at net wat en toen ondekte ik dat ik een donkerrode bultje aan de binnenkant van men wang heb, weet iemand misschien wat dat is en hoe dat komt???
Anoniem18 mei 2015 om 18:19Ik heb eindelijk info!! Men pa zei dat dat bultje komt omdat je kies er tegen aan drukt, dus je hoeft je geen zorgen te maken!
ReagerenAnoniem16 juli 2016 om 11:30Juist wel goed om over kanker te spreken, je hebt hele agressieve soorten waar je snel bij moet zijn, beter checken dan te laat zijn toch?
ReagerenMargotje28 mei 2017 om 16:41blaartje op mijn onderlip rood/zwart geen pijn heb een tijdje teru g op mijn lip gebeten toen kwam dat blaartje wat kan ik daar aan doen. Doorprikken??
groetjes
ReagerenJohn (moderator)
28 mei 2017 om 16:53Daar moet je helemaal niets mee doen. Dat gaat vanzelf weg.
ReagerenAlice9 april 2018 om 13:33Hallo ik ben dertien en ik heb zo weet je aan u tong beneden zijn er zo twee dikkere dingen die die tong vast maken nou ik heb daar een klein rood bolletje of ontsteking ik weet niet wat het is misschien weten jullie het en oja het prikt een beetje dus kanker zal het niet zijn denk ik hoop ik
ReagerenJohn (moderator)
9 april 2018 om 13:38Het kan een ontstoken tagkliertje zijn…
ReagerenAlice9 april 2018 om 17:03
ReagerenOk dank u tandor oh man het doet echt zeer als ik iets eet en of praat
John (moderator)
9 april 2018 om 17:06Spoel je mond met zoutwater…. 1 theelepeltje zout oplossen in 1 kop warm water
ReagerenAlice9 april 2018 om 20:34Lena5 augustus 2024 om 02:36Plots zwart blauwe en opgezwollen bovenlip binnenkant.al 2 weken darmontsteking ,antibiotica in genomen laatste 4dzgen laxeermiddelen, lavament alles geprobeerd.vol vocht in benen en enkels .veel pijnstillers ingenomen. Bijna niks gegete dagen en precies ballon in buik.moeten braken door de medicijnen en plots is de bovenkant binen in lip zwart en gezwollen
ReagerenSuus5 augustus 2024 om 09:13Bel je huisarts, ipv op een forum waar geen artsen zijn allerlei topics te maken!
Reageren