Zoeken Vraag het forum

Brandwond op lip (?)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Roos

Mijn slotjesbeugel mocht er eindelijk uit. Bij het verwijderen van wat lijmresten werd een klein apparaatje gebruikt om het weg te halen… Dat apparaat werd alleen heet. Bij de laatste drie tanden van mijn kaak werd dat apparaat tegen mijn mondhoek geduwd om er goed bij te kunnen, en ik heb de gillen en tranen met moeite binnen gehouden. (Helaas ben ik iemand die niet even meld dat iets pijn doet) Daarna mocht de onderkaak ook nog gedaan worden en hetzelfde gebeurde in dezelfde mondhoek.

Toen ik thuis kwam zag ik dat er daar iets van losse vellen huid lag en ik ben er maar vanaf gebleven. Vandaag is het enorm gezwollen en lijkt het op een blaar (Ik heb er nog nooit een gehad.)

Geen van mijn ouders zijn thuis (ik ben 15) en ik heb geen idee wat ik moet doen. Moet ik naar de dokter of moet ik (of een van mijn ouders zodra ze thuis zijn) er zelf iets aan doen?

Het doet trouwens niet veel pijn, ik voel het als ik erop druk maar het is net als het drukken op een blauwe plek.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Je kunt er beter niets aan doen en vanzelf laten genezen.

Reageren
Reageer op: Brandwond op lip (?)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.