- Tom16 januari 2019 om 02:31
Zo’n 10 jaar geleden heb ik een ongeluk met een step gehad waarbij het kleine voorwieltje bleef steken tussen 2 straatstenen staan waarna ik vol met m’n gebit op het ijzeren stuurtje kwam, met als gevolg 5 afgebroken tanden. Beide boven voortanden zaten destijds in m’n lip en tijdens het spoelen kwamen deze uit eruit. Direct naar de weekendtandarts gegaan waar ze heel netjes de tanden er weer op hebben kunnen zetten en deze nog steeds mooi zijn zonder veel verkleuring. Echter door de jaren heen ben ik mij steeds meer gaan ergeren aan mijn lippen, namelijk wanneer ik lach valt een deel van m’n (bovenkant) binnenlip over m’n tanden heen, voor mij al jaren een ergernis en een reden om al die jaren niet meer lachend op de foto te gaan.
Nu ben ik al een tijdje aan het kijken wat ik hier het beste mee zou kunnen doen, 1001 forums op internet afgespeurd, de tandarts gevraagd maar toch nog niet een overtuigende oplossing kunnen vinden. Mogelijk dat iemand hier op het forum hetzelfde meegemaakt heeft en/of een professional die mij hier de weg in kan wijzen zou super zijn.
Alvast dank!