- Anoniem3 februari 2014 om 20:07
Ik heb op mijn lip een redelijk grote bobbel zitten met hard weefsel er in. Je ziet het duidelijk. En je ziet ook duidelijk dat het een litteken is wand er lopen ook 2 lijnen van beide kanten heen. Maar dat boeit mij niet zoveel. Het gaat mij echt om dat harde weefsel. Ik erger me kapot aan. Je ziet het erg duidelijk dat er iets mis is. Met praten is het irritant. En het voelt anders dan de rest van je lippen is een heel raar gevoel. Je bent altijd geneigd er aan te zitten of op te bijten. En vaak als ik er op bijt krijg ik weer kleine wondjes in me lip die erg vervelend en pijnlijk zijn een paar dagen branden enzo. Ik zelf ben nu 14 jaar oud. Het trauma is gebeurd op mijn 6e. Ik ben door een hond gebeten in me lip. Maar dan ook echt me hele lip. En het bloede toen heel erg. Heb er nog een litteken van overgehouden maar die valt niet op en zit geen hard weefsel in (merk ik zelf niks van dat ik het heb). Maar toen zijn we gelijk naar het ziekenhuis gegaan. Toen hebben ze me lip gehecht en geplakt. Daarna was me lip helemaal dik en bruin (kon niet eten). Maar naar 2 weken ong. was dat weg. Gelukkig maar. Maar heb wel 2 littekens er aan overgehouden. Maar mijn vraag is nu is het mogelijk dat harde weefsel weg te laten halen en dat litteken minder te laten opvallen? Zou graag naar de huisart willen gaan maar ben druk met school, sport en vrienden. Dus als iemand mij zou willen helpen graag.
PS
De foto is niet erg duidelijk maar dat harde weefsel zit links onder en als je het in het echt ziet valt het een stuk meer op en zie je ook dat het best groot is en rechts boven zit ook een litteken. Maar die boeit mij niet zoveel. Graag hulp1 reactieReagerenJohn (moderator)
3 februari 2014 om 20:59Op de foto is inderdaad niet veel te zien.
Reageren
Je zou er een plastisch chirurg naar kunnen laten kijken. Maar met 14 jaar heeft dat weinig zin. Je zult toch even moeten wachten totdat je bent uitgegroeid.