Zoeken Vraag het forum

pijn in borst streek arts ge iriteerd door telkes lans te komen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • axe

hallo

ik ben een jongen van 23 jaar en heb al een paar jaar last van pijn op / bij mijn borst been terhoogte van me tepel links. de pijn varieert van vaak aanwezig tot bijna niet duurtvaak maar kort maar wel meerdere keren per dag. in die tijd zat ik emotioneel ook moeilijk e werd daarom gouw een verband gelegd met stress en angst enben daarvoor naar een psychiator geweest. maar nadat ik daar klaar was had ik nog altijd last er van ik ben toen nog is terug geweest voor een paar sesies maar het hielp me verder niet veel ik ben later door angst zelfs even uit de running geweest ik ben toen door verwezen naar een haptonoom onder tussen was er ook een hart filmpje gemaakt bij de dokter zelf ik most liggen en kreeg een paar sticker op me geplakt en de computer deed tde rest. de haptonoom hielp mij weer opgangzodat ik me dagelijkse dingen weer kon doen. maar ik bleef die pijn houden was ikweer langs gegaan toen was er een inval arts die zij a het kraakbeen is dat die pijn veroorzaakt. en ik ben dus pas geleden weer naar de huisarts geweest en toen zij ik dat ik nog altijd die pijn heb op me borst. toen werd ie soort vn ge iriteerd boos en zij ja wat moet ik daar nou mee? wa wil je dat ik doe zegt hij. toen heb ik er op gestuurd dat ik bang was voor me hart omdat het telkens op komt toen heb ik een verwijs brief gehad voor scal een hartfilmpje en moest ik een thoraxfoto laten maken een rontgon foto van hart en longen. ik moes voor de uitslag hiervan bellen naar de dokter ik kreeg de asistent aan de lijn en die zij me dat alles goedwas en dat ik me geen zorgen hoef te maken. maar tog maak ik me wel zorgen want ik weet gewoon nog niet duidelijk wa het is er is mij ook vertelt wat het niet kan zijn enkel dat alles er goed uitzag en dat er niks vreemds te zien was. wa moet ik nu doen ik wordt die pijn telkens zat maar ik durf ook bijna iet meer langs te gaan van joh moet je luisteren je weet dat ik die pijn heb en ik wil gewoon uitslag onderzoek van wat is het niet of wel da ik gewoon wee dat dat of dat is het zeker niet. nu weet ik niks behalve dan dat ze zeggen dat alles goed is iemand met advies wat ik moet doen? mijn ouders worden ook helemaal gek van me als iker over begin maar geen vn alle lijkt aan mij te denken wat ik er wel niet bij voel :S ben super radeloos ik sta elke morgen op niet wetende wat het presies is wat weer voor angsten zorgt iemand advies van wat ik zou moeten doen of tips ?

Ps sorry voor dat hele verhaal maar heb geprobeerd zo kort mogelijk te houden.
    danku

Reageer op: pijn in borst streek arts ge iriteerd door telkes lans te komen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.