Zoeken Vraag het forum

4 /5jaar lang pijn in knieën na overbelasting (?)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Daphne

Hallo,

4/5 jaar terug heb ik mijn rechter enkel verstuikt. Door met krukken te lopen heb ik misschien mijn linker knie overbelast. Hierdoor ben ik verkeerd gaan lopen. Toen kreeg ik last van mijn rechter knie.

De pijn zit bij/onder mijn knieschijf en dit trekt dan door heel mijn knie. Deze pijn komt en gaat. Soms wordt ik wakker en heb ik pijn in een knie waarna het aan t einde van de ochtend kan verdwijnen of pas na een paar dagen.
    Regelmatig verdraai ik een van mijn knieën een beetje en hoor/voel ik een harde knak in mijn knie. Dit doet ook erg zeer. Ik heb het idee dat de pijn eerder komt als het koud/vochtig weer is.
    Bij mijn sport paardrijden heb ik over het algemeen geen last ven mijn knieën, tenzij de pijn van te voren al aanwezig was. De pijn is dan ook zeer belemmerend.

Mijn huisarts dacht dat mijn kniebanden slap waren en ik moest sporten van hem in een sportschool. ik moest me knieën veel buigen en strekken. Hierdoor kwam de pijn alleen maar vaker en heviger terug. Dit was zeker geen spierpijn.

Wie kan mij helpen?

2 reacties
    Reageren
    brenda A

vreemd advies van de huisarts om zonder te weten wat er speelt in die knie oefeningen voor te schrijven.
    altijd eerst onderzoek, dan advies.
    het lijkt me verstandig als je verwijzing krijgt voor ziekenhuis.
    succes, Brenda

Reageren
    Anoniem
Reageer op: 4 /5jaar lang pijn in knieën na overbelasting (?)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.