Zoeken Vraag het forum

klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • pipa1959

hallo heb een dringende vraag heb toch wel last van mijn borst pijnlijk gevoel ook raar in mijn hoofd last van pijn klachten in maag/buik last van ook wel eens last van tintelende vingers en pijn in de linker boven arm

8 reacties
    Reageren
    Maartje

Wel eens van een huisarts gehoord?
    Zo ja, klop daar dan eens aan.

Reageren
    pipa1959

ben ik al geweest en die zeg er is niets aan de hand maar ik geloof dat niet heb ik ook gezegd hij zei je bloeddruk is goed heb je hart beluisterd kan niets storends vinden

Reageren
    Frank

Tja, als je de huisarts niet gelooft, dan wordt het lastig…

Maar ik kan mij niet voorstellen dat de huisarts dat gezegd heeft. Er is namelijk wel iets aan de hand. U heeft duidelijk klachten zoals u deze omschrijft. Heeft de huisarts misschien redenen als stress en spanning genoemd? Misschien kunt u een second opinie aanvragen bij een andere huisarts?

Reageren
    pipa1959

frank ik ben nu onderhand overal geweest en het is steeds erger geworden en kunnen maar niets vinden ben ook zo duizelig heel duizelig ook in me hoofd ik weet het niet meer heb het gevoel of ik eerdaags in elkaar ga zakken krijg ook steeds slappere benen en ben 2 weken geleden begonnen met 2 ochtenden in de week te gaan werken maar dat gaat ook niet krijg het dan na een uur zo misselijk heel duizelig wil nog niet uit het leven stappen maar heb wel het gevoel dat het zo eerdaags wel kan gaan gebeuren.

Reageren
    pipa1959

Ik zie het al er wil niemand meer reageren op mijn vraag ,zeker frank niet die heb ik al 2x gevraagd om mij te antwoorden.Wie wil en kan/gaat mij nog even antwoord geven op mijn vorige vraag of vragen dank u .

Reageren
    Sterre

Hai Pipa, als je lichamelijk niets mankeert, maar je voelt je toch niet goed, probeer dan eens een psycholoog.

Reageren
    pipa1959

ik zit bij de psycholoog sterre maar het helpt nog niet echt moet verschillende oefeningen doen bv ademshalings oefeningen maar helpt nog niet

Reageren
    Har

Psycholoog… probeer een psychiater

Reageren
Reageer op: klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.