Zoeken Vraag het forum

klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sem28

Hallo,

Ik ben 19 jaar en heb het afgelopen jaar erg veel stress gehad. Waaronder elke week wel 2 stressbuien. Nu een halfjaar later gaat het mentaal goed met me maar fysiek totaal niet.
    Ik heb elke week last van hoofdpijn die behoorlijk oploopt ik voel het vooral aan de rechterkant van mijn voorhoofd. Na het slapen is de hoofdpijn erger en voel ik de druk ook in mijn oren. Heb wel eens last van geirriteerde ogen, deze heb ik ook laten testen maar mijn zicht en druk is goed. Ik merk dat ik vergeetachtiger wordt en me niet meer goed op bepaalde dingen kan concentreren. Ik voel me vaak moe maar kan ’s avonds niet inslaap vallen. Ik voel vaak een bepaalde druk aan de linkerkant van mijn lichaam, volgens mij klopt mijn hart dan ook erg onregelmatig.

ik ben bij de dokter geweest en daar bleek mijn bloeddruk te hoog te zijn, een week later bij nog een controle was die normaal. Ik heb bloed laten prikken en heb vitamine d en vitamine b12 te kort, deze zat net op het randje. Hier slik ik nu ook tabletten voor.

Toch heb ik nog steeds dezelfde klachten als voorheen. Ik heb veel gezocht op internet maar kom niet echt op iets uit. Zou het een hersentumor kunnen zijn of stress die ikzelf niet meer aanvaard of iets anders?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je klachten toch vooral door stress worden veroorzaakt. Je bent gedurende de stressvolle periode gaan hyperventileren. En daar heb je nu nog steeds last van. Je klachten passen daar goed bij. Het goede nieuws is, dat het niet ernstig is maar wel vervelend.

Reageren
Reageer op: klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.