Zoeken Vraag het forum

Diazepam

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Duffy

Hoi ik heb een vraag over diazepam. Ik ben verslaafd geweest aan diazepam ben nu wel al 4 maanden clean van benzo’s ik heb in plaats daarvan een poosje nozinan samen met fenagan geslikt omdat ik ernstige slaap problemen heb daar ben ik nu ook vanaf omdat het heel erg op mijn psyche werkt je slaapt er als een blok van maar de bijwerking is heel heftig nu ik daarmee gestopt ben heb ik andere alternatieven gevonden sporten savonds lezen ect maar dat heeft nog steeds niet het geresulteerd dat ik zo erg aan het denken malen blijf savonds laat mijn vraag is kan het kwaad om savonds een halve valium 10 mg te nemen om toch wat rustiger te worden en ook de vraag is het eigenlijk wel zo’n probleem als valium mij  voor veel probleem verlichting geeft en ik een stuk makkelijker en zelfverzekerd door het leven gaat.. Mvg Duffy

2 reacties
    Reageren
    anoniem

beste john heb vraag neem 4 weken nu tranxene 5 mg voor slapen nu wil ik morgen paar biertjes drinken en dan geen tranxene innemen en dan gelijk proberen om niet meer in te nemen kan dit kwaad 3a4 biertjes

Reageren
    John (moderator)

Dat zal niet meteen kwaad kunnen. Je zou hooguit wat sneller dronken kunnen worden

Reageren
Reageer op: Diazepam
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.