Zoeken Vraag het forum

Infuus niet doorgespoeld nu littekenweefsel in de pols

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Maartje

Hallo, Ik heb tijdens een opname tien dagen een infuus in mijn pols gehad de eerste dagen werd het infuus netjes doorgespoeld omdat er altijd wel wat bloed in het slangetje komt denk de laatste vier dagen is er niks meer doorgespoeld bij het verwijderen vh infuus ging ik naar het plafond vd pijn het was volgens mij al helemaal vastgegroeid ofzo in het begin had ik er aardig veel last van maar namate de tijd verstreek zakte de pijn wel af. Nu kwam ik afgelopen woensdag 12 juli weer op de SEH terecht en wou men weer bloed prikken in diezelfde linkerpols aan de zijkant toen kreeg ik een enorme pijnscheut in mijn hele arm en trok m’n arm in een reactie terug ik kon er niks aan doen. Als ik nu met m’n vinger over die plek heenga krijg ik pijnlijke tintelingen in m’n duim en wijsvinger weet iemand wat dit kan zijn?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Waarschijnlijk is er een huidzenuw geraakt met prikken.

Reageren
    Anoniem

De infuus zat al in mijn pols ik denk meer aan littekenweefsel wat zich om het draadje heeft gevormd en toen ze het infuus verwijdert hebben het littekenweefsel open gescheurd is ofzo ik denk het hoor ben geen dokter hihi.  Het tintelt wel heel erg nu kan geen horloge om hebben.

Reageren
    John (moderator)

Dat is niet erg waarschijnlijk…

Reageren
Reageer op: Infuus niet doorgespoeld nu littekenweefsel in de pols
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.