Zoeken Vraag het forum

Nog niet ongesteld na map

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb tijdens mijn menstruatie ongeveilige sex gehad, ik heb de volgende dag een morning afterpil genomen, ik was trouwens gelijk niet meer ongesteld. Nu ben ik 17 dagen overtijd. Mijn menstruatie was altijd al wat later maar niet zo laat. Ik heb 4 zwangerschapstesten gedaan, maar die zeggen dat ik niet zwanger ben.

9 reacties
    Reageren
    Anoniem

het lijkt me onrealistisch dat je zwanger bent. nog even afwachten en anders even de dokter bellen… als ik vragen mag wanneer was je ongesteld geworden en had je sex en welke tijd zit er nu tussen? (als ik vragen mag het is anoniem)

Reageren
    John (moderator)

Tijdens de menstruatie kun je niet zwanger raken, dus de MAP was niet nodig geweest.
    De MAP kan de cyclus wel wat in de war schoppen. Als je menstruatie verder uitblijft ga dan inderdaad even naar de huisarts.

Reageren
    Anoniem

Ik ben 22/6 voor t laatst ongesteld geworden op 25/6 heb ik onveilige sex gehad en sinds dien niet meer ongesteld geworden. Heb mij wel eens laten vertellen dat het zeker wel mogelijk is om tijdens je menstruatie zwanger te worden omdat zaadcellen t wel 7 dagen vol kunnen houden je je mogelijk alweer vruchtbaar kan zijn in die tijd.

Reageren
    John (moderator)

Als 22-6 de laatste dag van de menstruatie was en je hebt op 25-6 seks gehad was dat ook niet TIJDENS de menstruatie maar erna. Dan is het een ander verhaal.
    Ga naar de huisarts en laat een bloedtest doen.

Reageren
    Anoniem

Ik ben altijd 5 dagen ongesteld. 22/6 geworden dus 25/6 was ik nog ongesteld, maar ga idd maar een bloedtest doen.

Reageren
    Anoniem

hoi,

even een vraagje. Ik heb 9 feb. Onveilige seks gehad. Super dom want wil niet zwanger worden. Maar het is nu gebeurd en kan het niet meer terug draaien. Dus moet de gevolgen ervan accepteren. Maar weet nu niet of ik zwanger kan zijn en wanneer ik moet testen.  Heb binnen 24 uur na de seks  een MAP genomen. Ik houd mijn ongesteldheid bij in een app. Volgens die app zou ik 6 feb mijn ovulatie gehad moeten hebben. Maar dat weet je nooit zeker. Nu heb ik 14 dgn na de seks een test gedaan negatief en 17 dgn erna weer negatief. Ik ga ee komend weekend voor de zekerheid nog een doen dan zit ik op 21 dgn na de seks. Maar zou ik alsnog zwanger kunnen zijn? Ben al sinds 23 jan. Niet meer ongesteld geweest.??

Reageren
    John (moderator)

Heb je de map geen bloeding gehad?

Reageren
    Roos

Ik heb in 1 cyclus 2x de MAP ingenomen, door gescheurde condooms. Tussentijds geen bloeding gehad. Nu inmiddels 7 dagen ‘overtijd’ 2 zwangerschapstesten gedaan in de afgelopen week beiden negatief. Kan het zijn dat mijn lichaam de menstruatie uitstelt, omdat ik als het ware een dubbele dosis heb gehad in relatief korte tijd.

Reageren
    John (moderator)

Dat zou heel goed kunnen

Reageren
Reageer op: Nog niet ongesteld na map
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.