- Anoniem25 juli 2016 om 17:53
Hallo,
Al 2 jaar probeer ik zwanger te raken. 3 maand geleden heeft mijn huisarts primolut n voorgeschreven een kuur van 7 dagen (om de eierstokken aan het werk te zetoen, aldus de huisarts). Hier voor had ik altijd een cyclus van precies 28 dagen. Nu 3 maand later ben ik al 3 dagen overtijd en verschillende testen gedaan maar niet zwanger. Kan dit met elkaar te maken hebben? En waarom word ik niet zwanger? Verschillende onderzoeken gehad zowel mijn man als ik en alles was goed. Snap er niks meer van. Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft, of misschien tips kan geven. Mvg
4 reactiesReagerenAnoniem25 juli 2016 om 17:55Ter aanvulling vorige bericht. Ik ben zelf 25 jaar en mijn man 27. Beide zover bekend gezond.
ReagerenJohn (moderator)
25 juli 2016 om 17:56Doe om te beginnen op het einde van de week een nieuwe test. Als die ook negatief is en de menstruatie blijft uit, ga dan naar de huisarts voor een bloedtest.
Lees ook eens:
Reageren
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/148862-wij-willen-een-baby.htmlAnoniem25 juli 2016 om 18:27Bedankt voor uw reactie.
ReagerenAnoniem26 juli 2016 om 16:01Vanmiddag had ik 1 mini druppel bloed gehad. Nog niet weer getest. Hopelijk is dit een kenmerk van een zwangerschap.
Reageren