- Anoniem22 juli 2016 om 18:00
Heey ik had een vraag:
Ik zou op 11-7 ongesteld worden uiteindelijk heb ik vanaf 14-7, 4 dagen langer een paar druppels bloed verloren eerste 3 dagen oud bloed (bruin bloed) en de laatst dag helderder rood bloed maar ook een paar druppels.Op 10-7 heb ik coïtus gehad met m’n vriend
Sinds 17-7/18-7 ben ik dagelijks in de avond een beetje misselijk en ook in de ochtend. Heb een rammelende buik en verstopte stoelgang. Heb ook steeds een menstruatie buikpijn de hele dag door.
Ik heb op 12-7 en 20-7 een zwangerschapstest uitgevoerd maar beide waren negatief.
Ben al wat forums gaan lezen en Google met alles.
Maar m’n vraag is kan het zijn dat de oud bloed na 3 dagen een innesteling was? Wanneer zou ik het beste weer een zwangerschapstest kunnen uitvoeren of moet ik wachten tot m’n menstruatie? Tips, advies zijn van harte welkom. 🙂
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 juli 2016 om 18:15Je was wat vroeg met testen. Wacht tot na het weekend en doen dan een nieuwe test.
Reageren
Zwangerschapsklachten kun je in ieder geval nog niet hebben.
Een innesteling vindt in de regel 6-9 dagen na de bevruchting plaats.Anoniem22 juli 2016 om 18:31Bedankt, Tandor
Ik had het gelezen na 6-9 dagen de innesteling plaats vind, maar vond de verschijnselen nog al raar 🙂
Reageren