- M.B2 november 2015 om 09:52
Hallo,
wij proberen nu voor de 9e maand zwanger te worden. Ik heb een jaar geleden een miskraam gehad! En toen was mijn eerste test ook negatief en heb ik ook een paar dagen later een lichte bloeding gehad. en toen ik 6 weken zwanger was gaf de test pas aan dat ik zwanger was. Wat toen dan mis is gegaan.Nu was ik een paar dagen overtijd, maar toen begon het in eens wel heel licht te bloeden. het was maar 2 dagen en heel weinig. Ik kon het gewoon met een inlegkruisje doen. Ik heb een dag erna een zwangerschapstest gedaan. En deze was negatief.
Nu heb ik regelmatig pijn in mijn buik. Een opgezet gevoel. En ook veel hoofdpijn en erg misselijk ( dit vooral s’avonds). mijn borsten zijn ook wat groter dan normaal. Nu ben ik bijna 2 weken overtijd als je die 2 dagen niet meereken.
maar nu vraag ik me af moet ik nog een zwangerschapstest doen. Of kan ik beter deze maand afwachten of ik weer een nieuwe menstruatie krijg. Of heeft er iemand een beter advies?
Nu krijg ik zo’n onzeker gevoel, vooral omdat we het zo graag willen!
Alvast bedankt!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 november 2015 om 09:55Waarschijnlijk was de eerste keer het HCG hormoon niet hoog genoeg voor de DHZ test.
Reageren
Doe nog een test, als deze negatief is ga dan naar de huisarts en laat een bloedtest doen. Ik kan niet beoordelen of je nu dus een menstruatie hebt gehad…M.B2 november 2015 om 11:49Is er dus wel een grootte kans dat ik zwanger ben! of kunt u dat niet beoordelen.
ReagerenJohn (moderator)
2 november 2015 om 12:35dat kan ik zo helaas niet beoordelen….
Reageren