- Anoniem12 juli 2016 om 21:25
Hallo,
Ik heb deze maand gewoon netjes mijn pil geslikt. Ik heb deze maand wel sex gehad met mijn vriend. Hierna heb ik een kleine bloeding gehad, die ook weer is gestopt. Hierna heb ik weer sex gehad met mijn vriend, maar geen last meer gehad van bloed.
Nu ben ik zaterdag mijn laatste pil geslikt en werd ik gister avond ongesteld. Alleen is het niet zo heel veel bloed. Kan dit schadelijk zijn of kan ik dan toch zwanger zijn? Want dat is eigenlijk niet de bedoeling. Maak me wel best ongerustGroetjes
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 juli 2016 om 21:35Het is best mogelijk dat je bloeding nu minder is omdat er al een tussendoor hebt gehad. Als je de pil goed hebt genomen en er geen bent vergeten is er geen reden om aan te nemen dat je zwanger bent
ReagerenAnoniem12 juli 2016 om 21:51Ik heb de pil gewoon goed geslikt en ben er geen vergeten. Ook tijdens de tussenbloeding ben ik de pil gewoon blijven slikken.
Reageren
Dus dan is er echt geen reden om zwanger te zijn?
Tijdens onze sex hebben we wel geen verdere voorbehoedsmiddelen gebruikt.John (moderator)
12 juli 2016 om 22:34Het is toch juist de bedoeling dat je geen andere voorbehoedsmiddelen hoeft te gebruiken als je de pil gebruikt. Geen reden dus om aan te nemen dat je zwanger bent
Reageren