Zoeken Vraag het forum

Zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb vrijdag seks gehad en mijn vriend is in mij klaargekomen. Ik ben mijn pil vergeten na de seks. Mijn laatste pil hen ik gisteren genomen normaal moet ik zaterdag ongesteld worden. Maar ik denk dat ik gisteren een klein beetje bloed heb verloren kan dat? Kan ik zwanger zijn?

9 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je bent dus een pil vergeten in de derde week van de strip. Om niet zwanger te raken moet je dus nu ZONDER stopweek doorgaan met de nieuwe strip. Het bloedverlies kan door de vergeten pil komen

Reageren
    Anoniem

ik heb soms ook hevige buikpijn kan het daarvan komen of helemaal niet?

Reageren
    Anoniem

Stel u ook voor dat ik de pil nu doorneem ben ik dan zeker dat ik niet zwanger ben en dat alles weer normaal is

Reageren
    Anoniem

??????????

Reageren
    John (moderator)

Ja, daarom schreef ik dat je dat dus moest doen.

De  buikpijn kan door meerdere dingen veroorzaakt worden

Reageren
    Anita

Misschien moet je een MAP innemen als je echt zeker wil zijn dat je niet zwanger zult zijn

Reageren
    Anoniem

Ik wist niet wat ik moest doen.. dus heb ik mijn pil gisteren niet doorgenomen. Miscchien bestaat erntoch een kans dat ik niet zwanger zal zijn dat hoop ik toch…

Reageren
    John (moderator)

Waarom heb je ze dan niet genomen? Dat had gisteren toch nog gekund? Mijn advies was van 18.48 uur…Het is dus niet zo dat je  niet wit wat je moest doen. Nou maar even afwachten dan.

Reageren
    Anoniem

Ja weet ik. Maar ik had nog iets geschreven om 19u15 voor de zekerheid er zeide andere mensen niet hier ma andere vrienden van dat ik gewoon moest afwachten dus kwou hier nog een zekerheid maar die kreeg ik pas om 23.33u.

Wie weet ben ik nou helemaal niet zwanger.

Reageren
    John (moderator)

afwachten….

Reageren
Reageer op: Zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.