- Anoniem3 januari 2018 om 18:25
Ik heb vrijdag seks gehad en mijn vriend is in mij klaargekomen. Ik ben mijn pil vergeten na de seks. Mijn laatste pil hen ik gisteren genomen normaal moet ik zaterdag ongesteld worden. Maar ik denk dat ik gisteren een klein beetje bloed heb verloren kan dat? Kan ik zwanger zijn?
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 januari 2018 om 18:48Je bent dus een pil vergeten in de derde week van de strip. Om niet zwanger te raken moet je dus nu ZONDER stopweek doorgaan met de nieuwe strip. Het bloedverlies kan door de vergeten pil komen
ReagerenAnoniem3 januari 2018 om 19:02ik heb soms ook hevige buikpijn kan het daarvan komen of helemaal niet?
ReagerenAnoniem3 januari 2018 om 19:14Stel u ook voor dat ik de pil nu doorneem ben ik dan zeker dat ik niet zwanger ben en dat alles weer normaal is
ReagerenAnoniem3 januari 2018 om 22:07??????????
ReagerenJohn (moderator)
3 januari 2018 om 23:33Ja, daarom schreef ik dat je dat dus moest doen.
De buikpijn kan door meerdere dingen veroorzaakt worden
ReagerenAnita4 januari 2018 om 01:59
ReagerenMisschien moet je een MAP innemen als je echt zeker wil zijn dat je niet zwanger zult zijn
Anoniem4 januari 2018 om 04:51Ik wist niet wat ik moest doen.. dus heb ik mijn pil gisteren niet doorgenomen. Miscchien bestaat erntoch een kans dat ik niet zwanger zal zijn dat hoop ik toch…
ReagerenJohn (moderator)
4 januari 2018 om 08:28Waarom heb je ze dan niet genomen? Dat had gisteren toch nog gekund? Mijn advies was van 18.48 uur…Het is dus niet zo dat je niet wit wat je moest doen. Nou maar even afwachten dan.
ReagerenAnoniem4 januari 2018 om 10:09Ja weet ik. Maar ik had nog iets geschreven om 19u15 voor de zekerheid er zeide andere mensen niet hier ma andere vrienden van dat ik gewoon moest afwachten dus kwou hier nog een zekerheid maar die kreeg ik pas om 23.33u.
Wie weet ben ik nou helemaal niet zwanger.
ReagerenJohn (moderator)
4 januari 2018 om 10:18afwachten….
Reageren