- Anoniem8 juli 2016 om 09:52
Dag allen,
Ik ben 32 jaar oud en heb drie jaar geleden te horen gekregen dat ik vervroegd in de overgang zal komen gezien mijn eicelreserve.
Ik heb eigenlijk bijna nooit een regelmatige cyclus gehad, maar de laatste tijd ben ik echt aan het klungelen. De ene keer ben ik hevig ongesteld en soms een paar weken. Vervolgens weer maanden niet daarna een paar dagen licht bloedverlies. Sinds een paar maanden heb ik bruin bloedverlies soms met dagen ertussen zonder. Daarna weer een dag rood bloedverlies en de volgende dag niets. Ook heb ik zeurende pijn in de onderbuik.
Ongeveer twee jaar geleden heb ik een uitstrijkje late maken en was er niets aan de hand. Ook een kijkoperatie gehad, maar dit was meer ivm kinderwens. Ook niets aan de hand.
Ik heb een afspraak met de gyn, maar dit is pas over 6 weken. Eerder kan niet. Ik heb over een paar dagen een afspraak met de huisarts. Ik maak me erg zorgen. Ik he gelezen dat dit ook symptomen zijn van baarmoeder(hals)kanker is.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 juli 2016 om 10:36Je kunt de huisarts vragen om toch al vast een nieuw uitstrijkje te maken. Dan hoef je in ieder geval geen 6 weken daarop te wachten…Maar in principe zou je dat niet verwachten als het uitstrijkje van 2 jaar geleden niets opleverde.
ReagerenAnoniem8 juli 2016 om 16:03Tandor, is een uitstrijkje van 2 jaar niet oud?
ReagerenJohn (moderator)
8 juli 2016 om 16:21Dat valt nog wel mee. Als er toen niks te vinden was is dat niet lang
Reageren