- Anoniem24 april 2016 om 12:24
Zaterdag 16 april moest ik menstrueren. Ik ben namelijk sinds ik een halfjaar of zelfs wat langer geleden gestopt ben met de pil, altijd na 28 dagen ongesteld, af en toe 1 dag eerder of later, maar nooit meer verschil. Ik werd niet ongesteld, en heb een aantal testen gedaan, maar ze waren negatief, op de eerste na waar ik heel erg twijfelde of ik een streepje zag. Afgelopen woensdag, toen ik het eigenlijk niet meer verwachte werd ik ongesteld. Het was in eerste instantie alleen maar bruin, maar de dag erna kwam er meer rood. Voor ik ongesteld werd, voelde ik me constant misselijk en erge buikpijn, anders dan bij een normale ongesteldheid. Ik twijfelde en heb vrijdag nog een test gedaan, maar was ook negatief. Wat kan dit zijn?
2 reactiesReagerenAnoniem24 april 2016 om 12:43Ik ben niet ziek geweest. En een aantal maanden geleden was ik gestrester dan nu. Daarbij ben ik niet veel afgevallen, ik ben op hetzelfde gewicht gebleven. Kan het een verlate innestelingsbloeding of een miskraam zijn? Ook komt nu de misselijkheid weer terug, nu de menstruatie weer is afgelopen.
ReagerenJohn (moderator)
24 april 2016 om 12:49Een innestelingsbloeding treedt in de regel uiterlijk 9 dagen na de bevruchting van de eicel op. Niet later. Het is best mogelijk dat je menstruatie gewoon later was.n Een miskraam acht ik niet voor erg waarschijnlijk omdat je geen positieve testen had.
Reageren