- Anoniem6 januari 2016 om 18:37
Hallo,
Ik heb vandaag voor het eerst tampons gebruikt. Het was zo’n mini variant. Het inbrengen ging prima, maar het uithalen vond ik erg pijnlijk. Ik heb hem er meer dan 4 uur in gehad en het was mijn eerste dag … Ik had ook het idee dat hij wel vol zat. Hij was wat uitgezet en roder, en t topje was nog donkerder ik denk dat dat n soort gaasje was ofzo? Maar goed, het deed vrij veel pijn en ik kreeg hem er pas uit toen ik ging ‘persen’. Is dit gewoon wennen of moet hij er nog langer in zitten?
Groetjes
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 januari 2016 om 19:32Hij hoeft er niet langer in te zitten….dn wordt die nog wat dikker en gaat er nog moeilijker uit. Het is inderdaad even een kwestie van wennen.
ReagerenAnoniem6 januari 2016 om 19:51In het begin kan het lastig zijn omdat je nauw bent en dan is een minitampon zeker het beste. Niet langer inhouden want anders kan de boel gaan doorlekken.
ReagerenAnoniem7 januari 2016 om 19:55Dank jullie wel! Ik zag geen echte witte stukken het was allemaal rood/roze achtig dus denk ook niet dat het langer moest idd.. Waarschijnlijk gewoon even wennen.
Reageren