- ingrid0052 augustus 2013 om 21:54
Hallo, ik ben een meisje van 14 en ben sinds kort tampons gaan gebruiken. Maar laatst deed het ineens heel veel pijn. Ik keek in de spiegel en zag dat er een soort donkerroze draadje voorzat waardoor ik de tampon er niet uit kon halen. Ik denk dat dit mijn maagdenvlies was. Ik heb met wat pijn en moeite mijn tampon er alsnog uit kunnen halen maar het was niet erg fijn. Het is een tweede keer gebeurd na het zwemmen en ik durf ze nu niet meer te gebruiken Wat moet ik doen?!!
3 reactiesReagerenEmma3 augustus 2013 om 16:15Bedoel je dat je een vaginaal septum hebt? Als je met je benen wijd voor de spiegel gaat zitten, zie je dan twee ingangen?
Groetjes, Emma
Reagereningrid00510 augustus 2013 om 12:38Ja dat zie ik inderdaad maar wat betekent dat?
Reagereningrid00510 augustus 2013 om 21:18Ik heb vandaag nog eens gekeken en er is een grote kans dat ik het inderdaad heb. Heel erg bedankt voor uw reactie ik maak binnenkort een afspraak bij de dokter en raad andere mensen die met ditzelfde zitten aan om ook een afspraak te maken bij de huisarts.
Reageren