- Bezorgt meisje24 juli 2018 om 19:51
- Haii allemaal
- Ik heb een probleem. Ik ben al sinds 1,5 jaar ongesteld. Ik gebruikte eigelijk altijd maandverband maar ik heb het al vaker geprobeert met tampons. Nu het zo lekker weer is wil ik graag met mijn vriendinnen gaan zwemmen maar het lukt gewoon niet wen tampon in te brengen. Ik probeer het elke keer met een spiegeltje zodat ik kan zien waar het gaatje precies zit maar hij kan er maar 5mm in en dan komt er opeens een geribbelde ‘wand’. Wat is dit?? Moet ik hier met de tampon onder door? Ik snap het echt niet. Help me please!!
- Groetjess❤️
1 reactieReagerenCatootje27 juli 2018 om 06:42Misschien eerst vertrouwd raken met je vagina, een vinger erin om te voelen. Bij mij lukte het in mijn puberteit ook niet. Wat zou kunnen schelen is om op je zij te liggen. Sowieso kan het lastig zijn om te voelen of je ontspannen bent want vaak heb je de neiging om onbewust aan te spannen. In elk geval de kleinste maat nemen, eventueel met een inbrenghuls. En alleen oefenen als je ongesteld bent. Het kan inderdaad wat raar voelen van binnen. Hij moet redelijk diep dus wel langs die ribbels.
Reageren