- Anoniempieeee30 januari 2019 om 23:09
Hallo, ik gebruik al 2 jaar een maandverband. Ik wil graag overstappen naar een tampon. Voor het geval dat ik bijvoorbeeld ga zwemmen. Ik probeer met mijn tampon in me vagina tekomen maar dat lukt niet. Met mijn vinger kan ik er wel helemaal in maar met mijn tampon kan ik niet verder dan de helft van de tampon. Op mijn gevoel ben ik gewoon ontspannen. Maar toch blokkeert iets de tampon. Het kan ook zijn dat ik niet voldoende bloed, zodat de tampon er makkelijk in kon. Of dat ik geen juiste maat tampon heb. Ik heb gehoord dat ik juist NIET vaseline moet gaan smeren. Want dat zorgt voor schimmelinfectie. Kan iemand me aub helpen?
Met vriendelijke groet,
Anoniem2 reactiesReagerenDestiny30 januari 2019 om 23:12waarschijnlijk heb je niet de goede maat . Blijf alsnog proberen en schuif de tampon richt je onder rug . Wens je veel succes en hoop dat het je lukt !!
ReagerenSamantha de leseran30 januari 2019 om 23:19Ontspannen is het belangrijkste want als je dat niet doet duwt de vagina de tampon er weer uit blijf proberen
Reageren