Zoeken Vraag het forum

Rare cylus? HELP!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hooi
    Nou ik ben 15 jaar oud en word al sinds mn 12e ongesteld. Toen was alles heel regelmatig telkens om de 4 weken dus goed.2 jaar geleden had ik op vakantie primolut n gebruikt om mjjn menstruatie uittestellen, dat werkte ook prima. Maar nu zit ik met een probleem nadat ik primolut had gebruikt kreeg ik een langere cyclus namelijk 5 weken.
    Nu is het zo dat ik vorige maand 3 weken te laat ongesteld was, en ik heb ook vaker meegemaakt da mijn menstruatie lang uitbleef 7/8 weken(!). Nu zit ik ook op mijn menstruatie te wachten, tis al 5 weken geleden dat ik mijn vorige menstruatie had.

ik hoop dat ik alles een beetje duidelijk heb kunnen maken. Nou is mijn vraag is dit wel normaal? Of moet ik naar de dokter of iets?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Gezien je leeftijd is het op zich niet raar dat je menstruaties onregelmatig zijn. Ik denk ook niet dat de primolut hier de oorzaak van is.
    Maar ik kan we wel voorstellen dat het erg vervelend is. Ga naar de huisarts en overleg met de huisarts of de pil een optie is. Daarmee kun je in ieder geval je menstruatie reguleren.

Reageren
Reageer op: Rare cylus? HELP!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.