Zoeken Vraag het forum

Niet ongesteld

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo ik ben 17 jaar en ik zit aan de anticonceptiepil. Woensdag had ik mijn stripje opgemaakt, alleen vrijdagavond was hij in mij gekomen,
    perongeluk. Ik heb zaterdag de morning afterpil genomen voor de zekerheid. Het is nu maandagavond maar ik ben nog steeds niet ongesteld.. Moet ik nu woensdag weer gewoon de pil nemen of moet ik me zorgen gaan maken en een zwangersschaptest doen? Ik hoop op een reactie!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Als je nou eerst even de bijsluiter van de pil had gelezen, had je geweten dat de Morning After Pil helemaal niet nodig was geweest. Tijdens de stopweek ben je namelijk gewoon door pil beschermd. De doorbraakbloeding zal nog wel komen. Je moet in ieder geval gewoon weer op tijd beginnen met de pil.
    PS
    Als je woensdag de laatste pil hebt genomen, start je weer op Donderdag. Een stopweek heeft 7 pilvrije dagen.

Reageren
Reageer op: Niet ongesteld

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.