- Lala29 april 2017 om 01:19
hallo, ik hoop dat iemand van jullie raad weet want ik weet het even niet meer. Ik heb de laatste keer gemeenschap gehad wanneer mijn menstruatie nog niet gedaan was. Nu nam ik wel de pil terug. Maar 2 maanden ervoor heb ik een aantal keer de morning after pil genomen. Nu ben ik bijna 2 weken overtijd. Ik heb vorige week 2 testen gedaan en deze waren beide negatief. Maandag ben ik bloed gaan laten trekken bij de dokter en dit was ook negatief. Toch voel ik me er nog steeds niet lekker bij. Want ik begin ook wat last van pijnlijke borsten te krijgen. Hoe groot zou de kans zijn om toch zwanger te zijn? Of dat ik toch nog niet genoeg hcg waarde heb na zo een lange periode ?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 april 2017 om 01:23Lala29 april 2017 om 01:27ik hoop het, want door op te zoeken op het internet en forums te lezen heb ik vernomen dat er mensen zijn wat negatief testen met een test maar ook met bloed en erna toch zwanger bleken te zijn.. vandaar de angst dat er toch iets mis is gegaan
ReagerenCatootje29 april 2017 om 08:35De map kan je hormonen behoorlijk ontregelen. Het is echt een noodmiddel, dat je beter niet te vaak kan nemen. Beter zorgen voor een goed voorbehoedsmiddel en bij een eventueel onveilig vrijen ook kijken naar het moment van je cyclus. Vlak voor je menstruatie is het risico erg klein. Als je de pil goed gebruikt is de kans nihil. De klachten die je hebt zouden heel goed kunnen komen door de map.
Reageren