Zoeken Vraag het forum

Niet ongesteld

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lala

hallo, ik hoop dat iemand van jullie raad weet want ik weet het even niet meer. Ik heb de laatste keer gemeenschap gehad wanneer mijn menstruatie nog niet gedaan was. Nu nam ik wel de pil terug. Maar 2 maanden ervoor heb ik een aantal keer de morning after pil genomen. Nu ben ik bijna 2 weken overtijd. Ik heb vorige week 2 testen gedaan en deze waren beide negatief. Maandag ben ik bloed gaan laten trekken bij de dokter en dit was ook negatief. Toch voel ik me er nog steeds niet lekker bij. Want ik begin ook wat last van pijnlijke borsten te krijgen. Hoe groot zou de kans zijn om toch zwanger te zijn? Of dat ik toch nog niet genoeg hcg waarde heb na zo een lange periode ?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Een zwangerschap is toch niet erg voor de hand liggend.

Reageren
    Lala

ik hoop het, want door op te zoeken op het internet en forums te lezen heb ik vernomen dat er mensen zijn wat negatief testen met een test maar ook met bloed en erna toch zwanger bleken te zijn.. vandaar de angst dat er toch iets mis is gegaan

Reageren
    Catootje

De map kan je hormonen behoorlijk ontregelen. Het is echt een noodmiddel, dat je beter niet te vaak kan nemen. Beter zorgen voor een goed voorbehoedsmiddel en bij een eventueel onveilig vrijen ook kijken naar het moment van je cyclus. Vlak voor je menstruatie is het risico erg klein. Als je de pil goed gebruikt is de kans nihil. De klachten die je hebt zouden heel goed kunnen komen door de map.

Reageren
Reageer op: Niet ongesteld
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.