- Anoniem4 november 2014 om 23:33
Sorry voor het vragen op dit tijdstip.
Ik heb twee maand geleden nog de gewone pil gehad, was dit een keer vergeten en na een week niet ongesteld te zijn geweest weer ongesteld.
Toen moest ik over op een ander merk waardoor ik het idee had dat ik alleen maar ongesteld was. Dan was ik het wel, dan opeens 2 dagen niet en de ochtend erna spijt krijgen dat ik geen maandverband heb blijven gebruiken.
Zo ben ik nu al 2 maand al mijn geld kwijt aan maandverband, jakkes.
Nu heb ik sinds gister de prikpil nadat ik een stopweek heb gehad. Ik dacht, dat moet wel werken. Echter merkte ik vandaag ook weer bloed. Is dit normaal 1 dag na de prikpil? Ik bloedde net 1/2 dagen niet meer.
Ik begin me af te vragen of het bloed misschien ergens anders vandaan komt. Niet ongesteldheid, maar een of andere ziekte ofzo… je weet maar nooit en ik ben nog wel zo’n paniekzaaier.
2 reactiesReagerenAnoniem4 november 2014 om 23:34Extra info: Ik gebruik de pil ook puur voor controle over mijn ongesteldheid, niet voor anticonceptie. Ik ben 21 jaar. Maagd. Weet niet of dit nuttige info is, maar ik dacht ‘nog even snel toevoegen’.
ReagerenJohn (moderator)
5 november 2014 om 00:09De prikpil geeft geen garantie op het wegblijven van onregelmatige bloedingen.
Reageren
Het is zelfs een bijwerking van de prikpil vooral tijdens de eerste 3 tot 6 maanden.
Als dit zo blijft kun je de volgende prikpil beter eerder (na 10 weken) laten zetten i.p.v.3 maanden. dat lost het probleem vaak op.