- Anoniem5 mei 2016 om 19:26
Ik slik al jaren dezelfde pil zonder enige last, alleen heb ik nu sinds kort (een aantal maanden) last van veel onregelmatige bloedingen.
Ik neem zo goed als altijd een stopweek, waarin ik ook ongesteld wordt, en toch begin ik dan weer met bloeden tijdens de pilstrip (Vaak binnen week en 2).
Vorige week ben ik bijvoorbeeld weer ongesteld geworden tijdens de pil (een hele week) en is het toen vanzelf gestopt. Ik heb toen een dag of twee erna geslachtsgemeenschap gehad, en gelijk erna had ik gezien dat ik weer gebloed had.
Nu vraag ik mij af waar dit door zou kunnen komen? Misschien bijvoorbeeld een te lichte pil, of heeft het toch iets met zwangerschap te maken?
Het is dan natuurlijk slim om voor de zekerheid een zwangerschapstest te doen, maar ik dacht misschien dat iemand een andere verklaring ervoor zou kunnen hebben.
Let me know!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
5 mei 2016 om 19:39Een zwangerschap is niet erg waarschijnlijk met al die bloedingen.
Reageren
Ga in ieder geval naar de huisarts. Het wisselen van pil zou een oplossing kunnen zijn als er geen andere oorzzaak is.