- Anoniem19 augustus 2014 om 10:04
Hallo,
Ik heb een vraagje. Mijn tijd om ongesteld te worden is eraan gekomen maar ik ben 2 dagen over tijd. Ik kan wel aan mezelf merken dat ik sneller chagrijnig ben en ook eet buien heb. Als ik mezelf controleer op ongesteldheid zie ik geen bloed maar ruik ik wel mijn maandelijkse sterke geur. Ik heb 3 á 4 weken terug wel seks gehad en dat is wel veilig gebeurt. Ik slik de pil nog niet maar we hebben wel een condoom gebruikt.
Ik heb geen enkel symptoom van zwangerschap geen gevoelige borsten, geen misselijkheid en ik hoef niet extreem veel te plassen. Daar in tegen heb ik wel de symptomen van ongesteldheid. Kan het zijn dat de condoom gescheurd is en ik toch zwanger ben of moet ik even afwachten en word ik nog ongesteld? Ik ben namelijk bang dat ik straks zwanger ben ..6 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2014 om 12:49Het zou heel goed kunnen dat je menstruatie iets later komt. Gewoon even afwachten.
Hoe oud ben je?
Reageren
Is je menstruatie normaal altijd precies op tijd?Anoniem19 augustus 2014 om 13:52Ik ben 15, vaak wel, soms was ik iets overtijd
ReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2014 om 14:05Gezien je leeftijd is het helemaal niet vreemd dat je menstruatie onregelmatig is.
Reageren
Ik zou me maar niet al te druk maken en gewoon even afwachten.Anoniem19 augustus 2014 om 15:07Oke, maar als je zwanger bent en dan kom je bij je eerste menstruatie heb je dan gewoon last van menstruatie symptomen of helemaal niet?
ReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2014 om 15:13Als je overtijd bent omdat je zwanger bent heb je geen menstruatiesymptomen.
ReagerenAnoniem19 augustus 2014 om 15:19Oke bedankt!
Reageren