- Anoniem19 juni 2014 om 07:33
Hoi iedereen.
Ik maak nogal zorgen, ik had vorige week ineens hele hevige pijn in mn rug en buik tot in zo verre dat ik naar het ziekenhuis ben gegaan… ze konden daar niks vinden en ben toen weer naar huis gestuurd. Ik was al een week overtijd en ben bezig geweest om zwanger te worden…. een paar dagen na de hevige pijn werd ik ineens ongesteld maar er zaten alleen rare velletjes/vliesjes? Tussen leken op bloed eitjes… ik heb dit nog noooit gehad dus schrok me kapot… en mn ongesteldheid is ook niet normaal deze maand ik verlies alleen maar oudbloed en ook alleen maar tijdens het plassen ik lek niet om het maar even zo te vernoemen. Iemand een idee wat er aan de hand is? ik had ergens gelezen dat het ook een miskraam kan geweest zijn 🙁 ??
Alvast bedankt… groetjes eva1 reactieReagerenJohn (moderator)
19 juni 2014 om 07:45Het is natuurlijk mogelijk dat het je menstruatie was die later kwam. De velletjes en vliesjes kunnen delen zijn geweest van het baarmoederslijmvlies.
Reageren
Of er iets anders aan de hand is of is geweest kan alleen maar door de gynaecoloog worden vastgesteld.