Zoeken Vraag het forum

wel ongesteld toch het gevoel van zwanger zijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik heb een probleempje. Ik had 18 dec 2014 mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Op 9 januari(vrijdag) heb ik onveilige seks gehad en slik ook geen pil. De maandag erop zag ik lijkwit en was k heel moe. Ook had ik heel veel last van buikpijn vermoeidheid en hoofdpijn. De 18e had ik opeens een helder rode bloeding en dit hield 2,5 dag aan heel weinig. De 3de dag had ik paars/bruinig bloed verlies ( vandaag dus) maar ik blijf misselijk en een raar gevoel in mijn lijf houden. Ik heb ook steken richting mijn lies. Allemaal dingen die ik normaal nooit heb bij een menstruatie en normaal gezien ben ik ook 5 dagen ongesteld.. kan dit te maken hebben met een innesteling?

Hoop dat iemand raad weet.

Groetjes anoniempje

10 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je op 9 januari seks hebt gehad kun je drie of 4 dagen later onmogelijk al zwangerschapsverschijnselen hebben. Dat bestaat gewoon niet.
    De 18de januari heb je waarschijnlijk gewoon je menstruatie gehad. En vrij op de normale tijd lijkt me. Dat je menstruatie een keer ziet zo verloopt als je gewend bent kan wel eens voor komen.

Je kunt natuurlijk een zwangerschapstest doen als je denkt toch zwanger te zijn.

Reageren
    Anoniem

Ik kan me jou gevoel voorstellen. Wat ik had was 10 januari sex met mijn vriend. Een week daarvoor mijn periode gehad. Een paar dagen er na had ik ook zwangerschaps symptomen en zwanger gevoel. Afgelopen zaterdag toch mijn periode dacht ik. Maar ook super kort. Maandag was het al afgelopen. Normaal heb ik dit ook niet. Het was echt niet normaal weinig. Maar ik heb nog steeds dat gevoel en wat symptomen. Ik wil niet testen want straks is er niks. Dus ik ken je onzekerheid. De een zegt van het kan niet en er is niks en weer andere zeggen het kan wel.dus ook ik weet niet goed wat ik moet denken.

Reageren
    Anoniem

Waarom wil je niet testen dan? Het is heel eenvoudig en dan ben je van de zorgen af…

Reageren
    Anoniem

je hebt gelijk. komt het maakt me onzeker en straks verbeeld ik het me. Ik weet niet wat er uit de test komt en misschien wel een beetje bang voor wat er uit komt. Ik ben emotioneel en mijn borsten zijn en blijven gevoelig. Ik had een metaal smaak in mijn mond. Ik ben nu zelfs na maandag moe halve wege de dag. Ik heb na maandag nog steeds lichte krampen af en toe. ik heb een opgezette buik. last van brandend maagzuur en af entoe misselijk maar niet heel erg. bij vlagen. nu die rare korte ongesteldheid. Ik weet het niet. Je hebt gelijk ik moet testen dan weet ik het.

Reageren
    Anoniem

Ik was af en toe duizelig vergeten en vaker plassen.

Reageren
    Anoniem

zwanger zegt de test ♡♥

Reageren
    Anoniem

Hallo.
    Ik ben een meisje van 16 jaar oud en ik vraag me al een paar weken iets af.
    Ik heb onveilige seks, en ik was 3 weken overtijd, maar nu eindelijk ongesteld. Maar ik heb totaal niet zo’n gevoel. Ik ging vandaag plassen en haast helemaal geen echt bloed in mn urine, maar wel lange slijmerige slieren. Maar ik heb ook een test gedaan & die was negatief. Ben ik nou zwanger of ligt het me aan de menstruatie cyclus?

Reageren
    John (moderator)

Is je menstruatie normaal altijd precies op tijd of ben je wel eens vaker later met je menstruatie?

Reageren
    Anoniem

ik ben wel eens vaker overtijd geweest

Reageren
    John (moderator)

Dan is het op zich natuurlijk niet zo raar dat dat nu ook het geval is.Het past wel bij je leeftijd.

Het is natuurlijk niet erg verstandig om on beschermde seks te hebben als je de pil niet gebuikt. Dat gaat natuurlijk een keer mis en dan ben je wel zwanger.

Reageren
Reageer op: wel ongesteld toch het gevoel van zwanger zijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.