- Anoniem30 mei 2019 om 18:35
Beste,
Ik had een vraagje over iets waar ik me best wel zorgen over maak…
Ik heb gister avond mijn laatste pil in genomen (en ben nu dus begonnen met mijn stopweek) maar vandaag had ik ineens bruinachtige afscheiding…
Ik heb op internet op gezocht wat dit kon zijn omdat het natuurlijk heel apart is dat dit de eerste dag al gebeurd.
Daar werd mij verteld dat het kan wijzen op zwangerschap?Daar ben ik heel bang voor en heb ik zware twijfels over
Hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven.Groetjes
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 mei 2019 om 19:06Als de pil goed hebt gebruikt en er geen bent vergeten, is er geen reden om te denken dat je zwanger bent
ReagerenAnoniem30 mei 2019 om 19:08Ik heb hem wel goed geslikt maar een paar keer savonds vergeten maar wel binnen 12 uur na de standaard tijd nog geslikt dan hoort het nog gewoon veilig te zijn.
maar ik maak me toch wel zorgen om de bruine afscheiding..
ReagerenJohn (moderator)
30 mei 2019 om 19:25Dan is er geen reden om te denken dat je zwanger bent. Bruine afscheiding kan toch wel eens voor komen bij pilgebruik
ReagerenAnoniem30 mei 2019 om 19:37De eerste dag dat ik de pil moest slikken was ik hem ook vergeten maar ben hem wel meteen gaan halen en heb hem geslikt binnen de 12 uur waarin ik hem normaal slik heb bij de apotheek nog na gevraagd of het geen probleem was dat ik hem de eerste dag vergeten was en zei zeiden van niet is dat ook zo?
hoop dat de vraag duidelijk genoeg is?
Reageren