Zoeken Vraag het forum

symptomen zwanger maar gewoon ”ongesteld”.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Heey!

Ik maak me nogal zorgen, en ik wil liever niet naar de dokter ( daar heb ik zo mijn redenen voor…)
    Ik ben 16 jaar en vorige maand begon ik voor het eerst met de pil, 2 weken voordat ik voor het allereerst met de pil begon, heb ik (heel dom ja, weet ik..) onveilige seks gehad.
    Ik moest de pil slikken op de eerste dag dat ik ongesteld werd, ik werd in de avond pas ongesteld dus besloot de pil die avond te slikken, en wat raar was, de volgende dag was ik niet meer ongesteld, en er zat ook geen bloed meer, dus dat betekende dat ik maar heel eventjes had gebloed…
    Nu zit ik in de stopweek, sinds vrijdag, en ik heb alleen vanochtend gebloed, en verder de hele dag niet.
    ik ben ook 5 kilo aangekomen, vooral bij mijn buik en borsten. M’n buik is ”puntig” en mijn borsten doen superveel pijn.
    Ik heb ook heel veel klachten, zoals misselijkheid, vermoeidheid (ik lig alleen maar op de bank omdat ik nergens meer zin in heb)
    , stemmingswisselingen, haaruitval, bloedsmaak in mond, en buikpijn.

Zou er een mogelijkheid kunnen zijn dat ik zwanger ben!? Want ik heb wel heeel veel symptomen maar ben al wel 2x een soort van ongesteld geweest.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Daar kun je maar op een manier achter komen:
    Doe een zwangerschapstest.

Reageren
    Anoniem

Ik weetniet hoe ik deze moet gebruiken. Dit kun je niet zomaar gebruiken, maar volgens mij met je ovulatie ofzoiets, weet alleen niet wanneer deze is bij mij…

Reageren
    John (moderator)

Een zwangerschapstest en een ovulatietest zijn 2 verschillende dingen.
    Bij de zwangerschapstest zit een duidelijk beschrijving.

Reageren
Reageer op: symptomen zwanger maar gewoon ”ongesteld”.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.