- Anoniem15 september 2014 om 22:52
Heey!
Ik maak me nogal zorgen, en ik wil liever niet naar de dokter ( daar heb ik zo mijn redenen voor…)
Ik ben 16 jaar en vorige maand begon ik voor het eerst met de pil, 2 weken voordat ik voor het allereerst met de pil begon, heb ik (heel dom ja, weet ik..) onveilige seks gehad.
Ik moest de pil slikken op de eerste dag dat ik ongesteld werd, ik werd in de avond pas ongesteld dus besloot de pil die avond te slikken, en wat raar was, de volgende dag was ik niet meer ongesteld, en er zat ook geen bloed meer, dus dat betekende dat ik maar heel eventjes had gebloed…
Nu zit ik in de stopweek, sinds vrijdag, en ik heb alleen vanochtend gebloed, en verder de hele dag niet.
ik ben ook 5 kilo aangekomen, vooral bij mijn buik en borsten. M’n buik is ”puntig” en mijn borsten doen superveel pijn.
Ik heb ook heel veel klachten, zoals misselijkheid, vermoeidheid (ik lig alleen maar op de bank omdat ik nergens meer zin in heb)
, stemmingswisselingen, haaruitval, bloedsmaak in mond, en buikpijn.Zou er een mogelijkheid kunnen zijn dat ik zwanger ben!? Want ik heb wel heeel veel symptomen maar ben al wel 2x een soort van ongesteld geweest.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 september 2014 om 23:39Daar kun je maar op een manier achter komen:
Reageren
Doe een zwangerschapstest.Anoniem16 september 2014 om 10:48Ik weetniet hoe ik deze moet gebruiken. Dit kun je niet zomaar gebruiken, maar volgens mij met je ovulatie ofzoiets, weet alleen niet wanneer deze is bij mij…
ReagerenJohn (moderator)
16 september 2014 om 12:41Een zwangerschapstest en een ovulatietest zijn 2 verschillende dingen.
Reageren
Bij de zwangerschapstest zit een duidelijk beschrijving.