- Anoniem8 december 2013 om 16:05
Ik heb al sinds ik menstrueer super last van krampen , soms zo erg dat ik aan het maximum zit , ik heb van ibruprofen een x 1800mg genomen omdat de pijn niet te houden was , ik ben al een paar x naar de dokter geweest omdat ik steeds links extreem pijn heb soms tussen door en soms vooral wanneer ik ongesteld ben , ben ook naar gynacaloog geweest en kon niks vinden de dokter ook niet maar wilde geen fotos maken omdat er niks op te zien zou zijn zei ze , en dat het toch me darmen zijn of door me hormonen.. En heb maar diclofenac gekregen 75mg ,Maar ik vraag mij af waarom zomaar tussendoor en altijd links ?? En als ik menstrueer is de pijn zo erg dat ik letterlijk niks kan doen … En de dokter blijft maar zeggen dat het me darmen zijn of me hormenen en dat het normaal is .. HELP
4 reactiesReagerenTandor18 december 2013 om 18:57Helaas zijn er vrouwen die vanaf halverwege de cyclus al klachten gaan krijgen. Vanaf de eisprong eigenlijk.
Hoe oud ben je?
ReagerenAnoniem8 december 2013 om 20:59Ik ben 25, maar zelfs na me menstruatie hebbik pijn aan de linkerkant … En soms tijdens
ReagerenTandor18 december 2013 om 21:39Gebruik je de pil?
ReagerenAnoniem19 december 2013 om 07:58Probeer eens prostaglandine-remmende medicijnen, zoals bv. naproxen. Die kun je voorafgaand aan en tijdens de eerste dagen van de menstruatie innemen. De commerciele variant van Naproxen is “Aleve” maar elke drogisterij heeft ook een huismerk Naproxen.
Ook is het raadzaam thee van krampstillende kruiden zoals munt of kamille te proberen. Dit soort simpele oplossingen geven vaak al enorme verlichting bij hevige menstruatiepijn.
Succes
[url=http://explained4u.nl/gezondheid/menstruatiepijn.html]Soms is menstruatiepijn niet te verdragen – wat te doen?[/url]
Reageren