- Anoniem1 oktober 2013 om 12:17
Sinds 4 a 5 dagen last van donker bruine afscheiding. Het is niet heel veel, maar verschoon vaak mijn inlegkruisje. Dit heb ik nog niet eerder gehad. ( ik ben 32 jaar, zit in de 3e week van cyclus, maagd, geen jeuk, nooit pil geslikt, het ruikt een heel klein beetje, wel last van kleine steken in buik, net of ik menstruatie heb, moe gevoel in de benen ) Moet ik me zorgen gaan maken? of moet ik gewoon maar afwachten tot mijn menstruatie begint. Wie herkend dit?
3 reactiesReagerenTandor11 oktober 2013 om 17:15Het is heel goed mogelijk dat je een week voor de stopweek wat meer afscheiding hebt. Dit kan door de pil worden veroorzaakt.
Reageren
Ik zou gewoon even de stopweek afwachten.Anoniem1 oktober 2013 om 17:45Dank u voor uw reactie, maar ik slik geen pil. Ook nooit gedaan.
ReagerenTandor11 oktober 2013 om 18:18Dat was dus een misvatting van mij. Je schreef [b]nooit[/b] de pil geslikt. Mijn excuus!
Reageren
Maar ook dan geldt dat ca 1 week voor de menstruatie toch iets meer afscheiding aanwezig kan zijn.
Een andere mogelijkheid zou eventueel een schimmelinfectie kunnen zijn.
Er zijn 2 opties:
1. de menstruatie even afwachten en kijken hoe het verder gaat of
2. even langs bij de huisarts en laten controleren of er sprake is van een schimmelinfectie.