Zoeken Vraag het forum

3 weken over tijd 2 testen beide negatief

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Joyce

Hallo,

ik ben 26 (juni 27)
    al een jaar niet meer aan de pil
    we hebben nog niet echt seks gehad om zwanger te worden maar wel half je kent dat wel.
    want als ik zwanger wordt is dat niet erg maar volgend jaar is lekkerder omdat we dit jaar nog even wilden genieten van geen gebondenheid..

mijn cyclus was erg regelmatig.
    vaak wel 1,2,3 dagen te laat dus ik zal wel een iets langere cyclus hebben.

alleen augustus vorig jaar 2 weken een keer over tijd geweest 2 testen gedaan beide negatief (maar juli afstuderen gehad dus dacht stress) en toen ongesteld geworden (neem aan ongesteld geworden)
    toen weer regelmatige cyclussen gehad

en nu maart/april
    weer over tijd maar had er niet echt druk om gemaakt ik dacht als het zo is, is het zo en anders wordt ik het iets later.. maar op een gegeven moment toch even opgezocht bleek ik al 2 weken over tijd dus ik dacht toch even testen. negatief(s morgens goedkoop merk test). aangezien ik aan de derde week begon werd ik nu wel beetje zenuwachtig.. nooit eerder gehad, en ik weet ook geen gekke stress te benoemen of gewicht verlies of aankomen enz. ik sport wel lekker intensief maar 2 keer per week (soms 3)is ook weer niet echt topsport.)

dacht doe het eind derde week nog wel keer.
    weer negatief (ander merk test wel midden op de dag)
    nu precies 3 weken. net afspraak gemaakt bij huisarts ga vanavond. maar zul je net zien.
    nu net na wat krampjes licht helder bloedverlies. 1 malig tot nu toe. maar… nog niet gerust want..

wat is er in hemelsnaam met mijn lichaam aan de hand!!!
    ben ik toch zwanger of ben ik maar zo ineens 3 weken later ongesteld kan dat? en waarom? heb ik een miskraam juist omdat er te weinig hcg hormoon is? kan dat? wat is dit toch? kan er nergens wat over vinden.
    heb wel beetje last van buik. maar niet heel vervelend.
    ga toch maar naar die afspraak bij de huisarts

4 reacties
    Reageren
    Lola

Hai, ik zou ook niet weten waar het aan ligt. Hoop dat de huisarts uitsluitsel kan geven.

Groetjes

Reageren
    Joyce

bij huisarts geweest die zei dat ik waarschijnlijk mijn ongesteldheid oversla omdat ik geen ovulatie heb gehad. maar waarom wist ze niet te zeggen. ik was zeker niet zwanger want de testen waren tegenwoordig erg betrouwbaar zei ze en al helemaal in de derde week dan moest er wel hcg in mijn bloed zitten. ik vertoonde zeg maar het beeld van een vrouw in over gang of 14 jarige.. gewoon een onregelmatigheid..maar dat heb ik bijna nooit..

Reageren
    gelijke situatie

Ik ben ook regelmatig ongesteld, nu ook 2 weken overgeslagen en zojuist licht bloedverlies opgemerkt. Waarschijnlijk ook een ovulatie overgeslagen, maar waarom.. geen idee??? Iemand ideeën?

Reageren
    John (moderator)

Hoe oud ben je? Je gebruikt geen pil of bent daar recent mee gestopt?

Reageren
Reageer op: 3 weken over tijd 2 testen beide negatief
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.