- Lisa24 januari 2013 om 19:45
Hoi allemaal, ik ben een meisje van 17 en ik was gisteren vanaf 15:00 tot in de avond erg misselijk, ben ook zo gaan slapen. Vandaag toen ik wakker werd was ik niet misselijk, toen ongeveer rond 9:00 werd ik weer een beetje misselijk en uit eindelijk ben ik vandaag rond 10:00 ongesteld geworden, naja dat is fijn want zou het nu ongeveer moeten worden. Voor de rest ben ik heel de dag af en toe eventjes misselijk en dan weer niet.
Ik zou ook aan de pil beginnen, en ik moest dus de pil nemen de 1e dag van mijn menstruatie. Vandaag dus.
Ik heb hem om 7 uur genomen en was toen ook al beetje misselijk en ben het nu ook en heb het gevoel dat er iets vast zit in me ja maag ofzo en denk dat ik ook best zou kunnen kotsen.Het gaat me er dus om dat ik oppeens sinds gisteren heletijd zo misselijk ben .. zou iemand weten hoe dat zou komen? Is dit normaal of moet ik me zorgen maken?
Naja hoop op reacties!
Groetjes
4 reactiesReagerenJoleen25 januari 2013 om 12:13Hai, misschien een griepje te pakken of iets verkeerds gegeten? Let wel dat als je moet overgeven na het slikken van de pil, of wanneer de waterdunne diarree hebt, dat de pil dan niet betrouwbaar is!
ReagerenLisa26 januari 2013 om 09:43Hee maar stel ik moet overgeven of heb diaree moet ik dan wel door slikken? Of is die dan laat maar zeggen niet veilig voor die dag?
Ik ben normaal 5 dagen ongesteld trouwens, en ben het dus donderdag geworden en het gaat nu al weg na 2 dagen is dat raar? Ik heb dat nooit dus weet nou niet of het door de pil komt of dat ik me niet zorgen hoef te maken ..Groetjes
ReagerenAnoniem26 januari 2013 om 11:31Ja, gewoon de pil innemen. Alleen áls je dus moet overgeven of diarree hebt, gebruik dan ook een condoom. Dat je wat korter ongesteld bent, kan een keertje gebeuren.
Groet
ReagerenQuote26 januari 2013 om 11:32