Zoeken Vraag het forum

Misselijk vanaf de middag tot in de avond

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lisa

Hoi allemaal, ik ben een meisje van 17 en ik was gisteren vanaf 15:00 tot in de avond erg misselijk, ben ook zo gaan slapen. Vandaag toen ik wakker werd was ik niet misselijk, toen ongeveer rond 9:00 werd ik weer een beetje misselijk en uit eindelijk ben ik vandaag rond 10:00 ongesteld geworden, naja dat is fijn want zou het nu ongeveer moeten worden. Voor de rest ben ik heel de dag af en toe eventjes misselijk en dan weer niet.
    Ik zou ook aan de pil beginnen, en ik moest dus de pil nemen de 1e dag van mijn menstruatie. Vandaag dus.
    Ik heb hem om 7 uur genomen en was toen ook al beetje misselijk en ben het nu ook en heb het gevoel dat er iets vast zit in me ja maag ofzo en denk dat ik ook best zou kunnen kotsen.

Het gaat me er dus om dat ik oppeens sinds gisteren heletijd zo misselijk ben .. zou iemand weten hoe dat zou komen? Is dit normaal of moet ik me zorgen maken?

Naja hoop op reacties!

Groetjes

4 reacties
    Reageren
    Joleen

Hai, misschien een griepje te pakken of iets verkeerds gegeten? Let wel dat als je moet overgeven na het slikken van de pil, of wanneer de waterdunne diarree hebt, dat de pil dan niet betrouwbaar is!

Reageren
    Lisa

Hee maar stel ik moet overgeven of heb diaree moet ik dan wel door slikken? Of is die dan laat maar zeggen niet veilig voor die dag?
    Ik ben normaal 5 dagen ongesteld trouwens, en ben het dus donderdag geworden en het gaat nu al weg na 2 dagen is dat raar? Ik heb dat nooit dus weet nou niet of het door de pil komt of dat ik me niet zorgen hoef te maken ..

Groetjes

Reageren
    Anoniem

Ja, gewoon de pil innemen. Alleen áls je dus moet overgeven of diarree hebt, gebruik dan ook een condoom. Dat je wat korter ongesteld bent, kan een keertje gebeuren.

Groet

Reageren
Reageer op: Misselijk vanaf de middag tot in de avond
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.