- Anoniem10 maart 2016 om 05:52
Ik ben iedere ochtend misselijk/ziek het eerste uur. Ik word wakker met buikpijn. Dan ga ik naar de wc en lijkt het of ik diaree heb. Dan is de buikpijn weg, maar ben ik om de 5 minuten mijn neus aan het snuiten. Dit is alleen als ik er vroeg uitmoet. Dit heb ik al sinds ik een kind was. Ik ben nu 24. Ik heb geen idee wat het is en ben er nog nooit mee naar de huisarts geweest. Na het eerste uur heb ik dan met veel moeite me kunnen aankleden en wassen enzo. Maar eten in de ochtend hoef ik niet aan te denken.
Voor de zwangerschap ( een jaar of zo )en tijdens de zwangerschap heb ik er niet veel last van gehad. Maar nu komt alles weer terug net als eerst. Heeft iemand enig idee wat het kan zijn?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 maart 2016 om 10:28Sta je met tegenzin op?
Reageren
Heb je voldoende nachtrust?Anoniem10 maart 2016 om 16:46Ik sta niet met tegenzin op, en slaap in de nacht gewoon normaal.. Val ook snel in slaap in de avond.
ReagerenJohn (moderator)
10 maart 2016 om 16:54Maar heb je dan ook voldoende nachtrust? Hoeveel uur slaap je gemiddeld?
Reageren
Heb je veel stress of spanningen?Anoniem10 maart 2016 om 18:55Ik slaap van half 10 tot 7 uur in de ochtend zonder onderbreking in de nacht. Ik val snel in slaap. Ik heb de laatste tijd wel wat stress, maar dan vraag ik me af waar het vandaan kwam toen ik nog 13 jaar was. Toen is dit zo ongeveer begonnen. Alleen een jaar voor mijn zwangerschap en tijdens de zwangerschap had ik er geen last van. Nu is het weer terug. Tijdens de zwangerschap en daarvoor had ik ook wel eens stress.
ReagerenAnoniem10 maart 2016 om 18:59Ik vond het zowiezo raar. Ik heb soms dat mijn kindje in de nacht om 5 uur de fles wil, en dan heb ik nergens geen last van. Het valt me op dat ik alleen vanaf 7 uur ziek ben. Na een uurtje is het weer weg.
Het maakt niet uit of ik om 5 uur er even uit ben en de fles geef en weer terug ga liggen en om 7 uur eruit kom. Of dat ik de hele nacht doorslaap tot 7 uur. Dan is het dezelfde ochtend voor mij.
ReagerenJohn (moderator)
10 maart 2016 om 19:20Is er ook al eens een bloedonderzoek gedaan waarbij je hormoonspiegels zijn gecontroleerd?
[quote]Ik vond het zowiezo raar. Ik heb soms dat mijn kindje in de nacht om 5 uur de fles wil, en dan heb ik nergens geen last van. Het valt me op dat ik alleen vanaf 7 uur ziek ben.[/quote] Ik moe je eerlijk zeggen dat dit inderdaad wel raar is. het lijkt toch meer een psychisch probleem te zijn dan fysiek. Anders zou je dat dan om 5 uur ook moeten hebben. Misschien is het goed om het toch eens met een psycholoog te bespreken.
Reageren